Syoppskrifter

 

#syoppskrifter

9 kommentarer
    1. Du skriver så godt, og jeg er veldig ofte innom bloggen din å leser.
      Men kan jeg komme med et ønske? Da ønsker jeg at du deler flere oppskrifter. Siden du har fokus på sunnhet (men ikke på en oversunn måte, om du skjønner) så hadde det vært fint med litt flere oppskrifter, gjerne middager? 😉

    2. Hei!
      Dette er faktisk første gangen jeg kommenterer på en blogg men nå måtte jeg bare. Ville bare takke deg for at du deler så mange fine syoppskrifter og ellers fin inspirasjon. Nå skal mini få sine første hjemmelagde plagg og det er takket være deg. Så fine ting du lager til barna dine og så flott at jeg kan lese oppskriftene dine med steg for steg og bilder:) Ha en super dag! Hilsen Anja

    3. Du har så fin blogg! Gleder meg til bryllupsplanleggen fremover 🙂 også lurer jeg bare på om du ønsker flere barn i fremtiden? Du er jo enda ung 🙂

    4. Anja: Gjett om jeg er glad for at den første bloggen du kommenterer på er min <3 Tusen takk for tilbakemelding, det er selve betalingen for arbeidet bak oppskriftene 🙂

    5. Frida: Tusen takk 😀 Ja, det blir spennende!
      I fremtiden, så ja, det gjør jeg – jeg er jo enda ung, men flere barn betyr ikke nødvendigvis at jeg må få flere barn selv. 🙂

    6. Har ikke mottatt syoppskriften jeg kjøpte for to dager siden. Tar det så lang tid? Ivrig etter å komme i gang 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg