Ingen av klærne passet…

I dag er dagen hvor jeg håper at jeg klarer å få landet litt denne uka og få tatt igjen arbeid og oppgaver jeg henger etter med! Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: jeg skjønner ikke hvor tiden blir av! Det er jo ikke annet enn mandager og fredager… 

På tirsdagen hadde jeg en hel dag med “egenpleie”, jeg satt tre timer i frisørstolen på Klippotequet Trend i Tønsberg, hvor min fineste frisør Marthe frisket opp fargene ved å legge en mørk farge i hodebunn og friske opp resten av håret med en kur og en shining for fargen hun har jobbet med det siste året. Marthe er ekspert på farging av hår, og jeg er så fornøyd med hvordan hun tryller frem det beste i håret mitt ved hvert besøk. Siden jeg “bare” satt tre timer i frisørstolen denne dagen fikk jeg litt tid til å gå en runde på Farmanstredet og shoppe litt også. 

Jeg gikk nemlig på en liten “smell” sist fredag. Jeg skulle pakke baggen til Sverigeturen med hele familien, der jeg blant annet trengte pentøy og hverdagstøy som er litt finere enn det jeg normalt kler meg i. Jeg dro frem noen klær jeg liker, og når jeg skal pakke med meg ting, så må jeg alltid prøve antrekkene på for å se at det funker. Problemet denne fredagen var at jeg oppdaget til min store forskrekkelse at jeg ikke fikk på meg buksene mine, og at jeg ikke fikk beveget armene i en blazer jeg tenkte å ha på meg. Det er ikke tull, av de to buksene jeg tok ut av skapet så fikk jeg den ene halvveis over rumpa, mens den andre ikke kom forbi lårene. 

Jeg gikk rett i offerrollen, og syntes synd på meg selv som ikke hadde noen klær å ha på meg. Plutselig var alle de litt varmere klærne jeg ikke har brukt siden sist det var kaldt i luften, alt for lite… 
Så i stedet for å pakke la jeg meg på sofaen og så på alle moteprofiler jeg følger på Instagram og drømte om nye klær.. Haha. Patetisk, men helt sant. 

Jeg har gått opp 5 kg i vekt på ett år, noe jeg synes er veldig positivt for det er jo akkurat det jeg har jobbet for med all treningen, men fader så kjedelig å ikke passe i favorittklærne mer..

Jeg fikk lønning på mandagen, så da var jeg ikke sen å be på shopping! Nå føler jeg meg helt topp igjen i min nye sterkere kropp og klær som passer! Haha. 

Dette antrekket hadde jeg på meg i går, og siden så mange har spurt hvor det er i fra så har jeg kjøpt cardigan på Vero Moda, genseren på H&M og buksa på Bik Bok.  

I dag har jeg på meg et annet antrekk fra mitt siste innkjøp, og jeg lover dere, dette kommer til å bli en favoritt i klesskapet mitt så jeg må nok vise dere litt mer av innkjøpet en annen dag 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

15 kommentarer

Siste innlegg