Fredagsfølelse i høstkulden

F-f-f-fryser! 

I dag ble jeg rett og slett nødt til å ta med frokosten til stuen hvor jeg hadde fyret i ovnen. I sofaen satte jeg med godt til rette under et varmt pledd, og drakk varm te mens jeg spiste. La meg se, en liten faktafeil der ja: Det var så klart etter jeg hadde tatt noen biler i kjent bloggstil, så te-vannet var lunkent, og de ristede brødskivene kalde! 😉 Men sjokoladen… den var like god som alltid! 

Sinny er på besøk denne helgen, og det er nok barna som synes det er mest stas, ikke hun selv i alle fall. Den lille sjefen liker å være “herren i eget hus” eller “Fruen” da, siden hun er av hunnkjønn. Så hun er litt fornærmet med å måtte underkaste seg Tyra, og la meg si det slik; hun har prøvd å bli sjef over Tyra med maktkamp opp til flere ganger, problemet er bare at hun stiller i vektklasse 6 kg, mens tyra stiller i vektklasse 35 kg. Et dårlig utgangspunkt med andre ord. 

Men på bilder er hun en bedårer <3 Joda, i virkeligheten også, det er bare det at hun har personligheten til en katt: sær og egen. 

Nå må jeg komme meg ut i kulden, for å ta noen bilder av noe som er veldig gøy, og fremdeles litt hemmelig ! OMG! 

Ha en fin fredag! 
 


– Speiltvillingene på Facebook – 

4 kommentarer
    1. Har du tatt fotokurs i det siste? Misforstå meg rett; bildene dine har alltid vært fantastiske, men de siste ukene har det vært en helt annen kvalitet over dem. Du er kjempeflink 🙂

    2. Lizbeth: Oi, så hyggelig å høre <3 Nei, jeg har ikke det 😀 Det er nok bare egenutvikling fordi jeg interesserer meg over bilder, og ser og lærer noe nytt hver dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg