Låve-date da!

Ungene har sovnet, onsdager er gode sånn sett, etter en time med full gass på turn er det lite igjen når de små omsider treffer hodeputen. 
Så nå er det snart klart for date night, med mannen. Vel min fremtidige mann – mer korrekt; min mann om 8 måneder og 15 dager! 

Og gjett om vi skal være romlemantiske! BT er på butikken og kjøper kjeks, bare fordi vi var litt småsultne, ikke nok til å ta en brødskive, men ikke gale nok til å gå bananas med sjokoladepudding heller – Du vet, “kveldsfysen” som vi kaller det. Jeg skal hoppe inn i ulltøyet og dra på meg lua. Så skal vi hånd i hånd, eller med sag og skruer i henda, gå fra huset og ut i låven. 

For i kveld skal vi ha date night i verkstedet. 

På en romantisk restaurant, eller i verkstedet – samme det vel! Det som betyr noe; var øynene som glitret og smilet som ble hengene da jeg sa at min plan også var å henge i verkstedet denne sene kvelden <3 

BKviQUwgP0s

All you need is LÅVE  <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg