Litt om årets DIY – julekalender

I dag klarte jeg ikke å vente lengre, jeg ble nødt til å henge opp julestjerna i vinduet! Jeg skulle jo holde meg fram til søndagen og den første søndag i advent, men med to hus like ved som har pyntet hus både utenpå og inni allerede, så hang jeg meg på. Jeg har tross alt hatt juleverksted i to uker allerede, så jeg synes jeg har holdt meg lenge nok! 

Jeg er litt fraværende på bloggen i disse dager, og juleverkstedet er grunnen til det. Jeg har lagt ned ekstra med arbeid i årets DIY- julekalender som jeg skal dele med dere, det krever mye tid fra min side, men når desember endelig er her, så håper jeg at jeg kan inspirere mange av dere til å lage det ene og det andre selv. 

Litt om årets julekalender: 

Det blir en stor blanding av aktiviteter i kalenderen, alt i fra forming, nekring, liming, sying og maling er med. Det er for at jeg ønsker å skape en så stor variasjon at alle kan finne noe de har lyst til å lage til jul. 

I starten av desember vil de litt større prosjektene komme, de som tar litt tid, slik at alle som ønsker å henge seg på å lage det jeg lager – skal rekke å bli ferdig til jul sammen med alt annet som skal gjøres. Etter hvert som julen nærmer seg så blir prosjektene lettere og raskere å utføre.

Jeg håper dere kommer til å like den, for selv er jeg veldig fornøyd med årets liste over Do It Yourself – juleprosjekter! Kanskje ikke så rart, siden det er jeg som har plukket den ut 😉 

Nå skal jeg ut i låven og kutte til noen planker – et prosjekt jeg virkelig ser fram til å utføre! 

Ha en fin fin kveld. 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

6 kommentarer
    1. Jeg gleder meg virkelig til årets julekalender:-)! Skal ha juleverksted neste helg, og har en del inspo fra fjorårets kalender i bakhodet, så en stor takk til deg! Takk for at fu vil dele så mye fint med oss:-)!

    2. Ville bare si at jeg gleder meg noe innmari til julekalenderen din! Du er superflink, Stine! Og så gøy det må være å kunne bidra til så mye DIY-glede rundt om i de norske hjem :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg