Første søndag i advent

Da vi skulle gå ned til nabohuset og bake peppekaker i går, var det to snupper i dette huset som fikk den lysende ideen om at de måtte ha på seg nissejente klærne sine. Og da jeg sto opp i dag, en time etter de tre andre i huset kom ei av snuppene stolt opp i sengen min og sa: “Se, jeg har kledd på meg selv”. 

Hva kan man si, det er vel lite som passer bedre inn i hjemmet enn to nissejenter den første søndagen i advent. 

De små kaninbabyene våre er ikke like små lengre, hele 8 uker har de blitt, og så loddene og gode å kose med, at det er svært lite som slår en kosestund med hver sin kanin på fanget.

Første lyst i adventsstaken er tent, og julepynt har funnet sin plass i hjemmet. Jeg bare elsker det! 

Ha en strålende søndag! Her blir det snart julegrantenning og juleshow <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 

10 kommentarer
    1. Hei på dere! Så søte nissejenter. Er på jakt etter 2 nissedrakter/kjoler til mine jenter. Synes det er litt kjedelig at alle kommer med samme, så tenkte å sy 2 stk. Har du sydd eller kjøpt? Har du evt noen tips og råd til meg ang å sy slike?

    2. Fine jenter, og fine LODNE (ikke loddene :-)kaninunger. Jeg er fremdeles like imponert over at du klarte å redde dem 🙂 Tror få kaniner har det så bra som dine! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg