DIY gaven til venninnegjengen

Ingenting er som en stor og god kose- t-skjorte når man våkner opp i helgene. Det er i hvertfall det jeg umiddelbart tar på meg av klær, selv om jeg kanskje skal bort en time senere og må skifte igjen. Stor t-skjorte og en pyjamasbuske er et must til frokosten! 

Så er det dette med julegaver og venninner da. Kanskje skal man ikke gi for mye eller for dyrt, men så vil man allikevel gi noe som betyr noe. Dette innlegget er jo så klart en skikkelig spoiler alert til mine venninner i år, for nå vet de nok hva som havner under juletreet. ;P Men jeg skal nok klare å overraske de litt allikevel. 
I alle fall, det å lage en t-skjorte med en personlig quotes, er i alle fall noe jeg hadde satt veldig stor pris på å få.  

 

Man trenger ikke være veldig kreativ for å få dette til. Jeg har sydd t-skjorter, men H&M selger enkle t-skjorter til slikk og ingenting om du vil gjøre det enkelt – antagelig er det billigere enn å sy de selv.
Så er det egentlig bare å sette deg ned å lete etter passende quotes til dine venninner. Jeg har lett etter quotes på pinterest, som er min gullgruve innen inspirasjon. 

Når jeg lager print så bruker jeg kuttemaskinen min Silhouette Cameo (hvis du ønsker å lese om den og hva det er så kan du gjøre det her)! Men gå til mitt tidligere innlegg: print på klær for å se hvordan du kan gjøre dette enkelt uten en kuttemaskin. 

Den første t-skjorta jeg skal vise dere, er en t-skjorte som kan passe til de fleste mødre:

Den andre t-skjorten har jeg laget til ei venninne, og kikker dere godt nok etter, så kan dere faktisk lese navnet hennes. Lena har en egenskap som jeg vil definere som den beste egenskapen ett mennekse kan ha, menlig en positiv holdning til livet. Jeg kjenner ingen andre mennesker som er så lite fordomsfulle, som viser like mye nestekjærlighet og som smiler og ler like mye til fremmede som kjente. Uansett hvor hun vandrer så klarer hun alltid å skape god stemning etter seg. Lena kjenner alle sier vi, men sannheten er at alle kjenner Lena <3 

Da jeg kom over denne quoten så sto det klinkende og klart ett smil i hodet mitt, og det smilet tilhører deg, Lena. 

Kanskje det koseligste med å lage gaver til venninner, er at man blir sittende å tenke på hvorfor man er så glad i dem, mens man holde på 😀 


 


– Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –

9 kommentarer
    1. I dag var jeg på ultralyd, jeg skal ha tvillinger! Hva er oddsen liksom?
      Ble veldig glad jeg da, for jeg vil så gjerne ha to med en gang (da slipper jeg å bli gravid igjen).
      Men så tenker jeg på Pilotfrue… Jeg var/er egentlig ikke så gira på å få barn, men nå ble det nå sånn da etter noen halvhjertede forsøk i 5 måneder. Og jeg ble ikke en gang skikkelig glad når jeg fant ut at jeg var gravid. Også tenker jeg på stakkars henne (Pilotfrue) og andre i hennes situasjon. De som prøver og prøver, men ikke får det til… Og som elsker barna sine før de i det hele tatt er lagd… Det er så urettferdig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg