DIY dorullkrystaller

Jeg håper at i de mange hjem så begynner julefreden å senke seg nå, selv om jeg selv ikke riktig ikke har begynt å føle på annet enn julestresset enda. Under tre døgn igjen til jul! Holy.. Haha.. Men men, det går nok. 

Nå som julen er rett rundt hjørnet så regner jeg ikke med at så mange har tenkt til å gjøre de store prosjektene, så derfor deler jeg denne med dere. 

Doruller kan virkelig brukes til mye morsomt. Da desember satte i gang viste jeg fram dorullnissene som er kalenderen til jentene, og for to år siden brukte jeg doruller til å lage et bilde. De kan virkelig bli dekorative, og ingenting er bedre enn litt gjenbruk. 

Dorullnisser 

Dorullkust

Dorullkrystaller

En koselig liten kveldsaktivitet, som er gjort på kort tid. De kan også spayes for å få en annen farge. 

– Følg alle DIY julekalender innlegg på facebook siden til Speiltvillingene –

5 kommentarer
    1. Man kan også pensle på litt lim og dyppe i glitter.
      Eller dyppe i embossingpulver med “snø-effekt” og kjøre på med varmepistol. Har ikke gjort det selv, men har sett det. Det ble stilig. Vet panduro hadde sånn embossingpulver med “snø-effekt” før. Men hvitt med litt glitter funker nok også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg