50′ talls inspirasjon

I dag er det en måned til jeg har bursdag, jeg har sluttet å telle år, men bursdag skal jeg feire. I fjor ba jeg jentegjengen på sleepover party, og laget en stor seng som spisebord, alle var iført pyjamas, og stemningen var så bra at vi ikke fikk lagt oss før solen sto opp igjen, og det er ganske sent i mars 😛 

Siden temafest slo an så godt i fjor, bestemte jeg meg for å gjøre det samme i år. Dette året har jeg valgt 50’tallet som tema for festen! Og det er bare fordi jeg trenger en grunn til å kle meg i 50’talls kjole! Gud som jeg elsker den stilen, både kjoler og frisyrer. 
Det ble knall god stemning da jeg publiserte temaet, så nå starter planleggingen av feiringen, og pinterest er min store venn nok en gang! Jeg elsker å styre og stelle til slik, og dette tror jeg kommer til å bli så stilig! 

Flere som liker å gjøre litt ut av bursdager? 


– Speiltvillingene på Facebook – 

3 kommentarer
    1. Heldig du er 😊 misunner alle som kan feire dagen sin med venner 😊 det har jeg ikke gjort på mange år😊 Kult tema du har valgt da 👍
      Liker bloggen din veldig godt, Du er så utrolig flink med absolutt alt du gjør 😄

    2. Vi har bursdag på samme dag!:-p
      Jeg har et spørsmål som ikke passer til dette innlegget,men håper du kan svare allikevel:)
      Det er karneval i Bhg til dattera mi snart, og hun vil gjerne være en krokodille!:-p lurer på om du har noe forslagtil hvordan jeg kunne laget et krokodille kostyme?:)
      Du er så flink og kreativ, så tenkte jeg kunne spørre
      deg!:-)
      Klem!

    3. Mari: Fin dag å ha bursdag på 😀

      Hmm, det var nok et litt vanskelig spørsmål. Du kan jo kle henne i grønt og bruke ansiktsmaling for å lage henne som en krokodille i ansiktet. Da tipper jeg hun vil føle seg som en krokodille og det er jo enkelt for deg 🙂 Eventuelt sy en hale?

      Vet ikke om det hjalp noe? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg