Helgerent på barnerommet

Det er så deilig når jeg kan ta helgen med et rent og ryddig hjem. Jeg var nødt til å ta et røsk på barnerommet, for det står jo ikke på å få det rotete. Jentene elsker når rommet deres er helt ryddig, da kan de være på rommet sitt i timesvis å leke. Så fort det blir litt for rotete så mister de interessen av å leke der også, så det er tydelig hvor viktig det er for dem å ha et system og plass rundt seg. 

Nå tror jeg rommet til jentene kommer til å holde seg ryddig rekordlenge, for pappa kom i dag etter jobb og tok med jentene som skal overnatte hos sin morfar hele helgen. De var i fyr og flamme allerede fra morgen av, og det er ingenting som er bedre å se på en barn som gleder seg. Det er ikke som hos oss voksne som kanskje smiler litt ekstra den dagen vi går å gleder oss til noe, hos barn vises gleder i celle i kroppen. De hopper og sprettballer, hyler, skriker og alt er bare helt fantastisk å se på. 

Nå skal Bjørn Tore og jeg få i oss en god middag, før vi reiser til et vennepar for å hjelpe til med innfytting av nytt hus! 

GOD HELG! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

12 kommentarer
    1. Kan du fortelle litt om barnevognen(TFK) du hadde til dine tvillinger? Bruker du den lenger?
      Brukervennlighet, plass, størrelse, hvor lenge kunne bagene brukes, tilbehør som regntrekk, vidtrekkende og stelleveske, kjøring på forskjellig underlag, framkommelighet på butikker og kjøpesentre…
      Send meg gjerne svar på mail hvis du vil.

    2. Torunn: Vi bruker ikke vogn mer nå, kun triller ved behov 🙂 Vi var strålende fornøyd med den på alle måter, føler ikke jeg kunne hatt en bedre tvillingvogn.
      Den er ikke større enn en rulestol, slik at den går i mellom alle standardører og ganger i butikker. Du kan kjøpe alt av utstyr til den som regntrekk osv. Den har store hjul og fungerer godt på gruset underlag. Jentene var vel rundt året da jeg byttet til sportsdelen.

    3. Hei! Utrolig fin navnevimpel (bildet viste Otilies) på det ene bildet! Har du laget innlegg om denne, eller kan du kanskje lage eller legge til en link hvis du har det? Du er så dyktig!

    4. Hei! Får man tak i de vakre buksedressene du har avbildet her noen plass nå? Hadde to slike, men nå er de for små til jenta mi. Ønsker meg nye 🙂 De er så vakre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg