Valentin og kjærlighet

Det er en av de dagene hvor alt føles godt, du vet når du smiler uten at noen sa noe morsomt, og når det kiler svakt i magen, nesten som en liten forelskelse. Det er vel kanskje også svaret. Det var valentinsdag i går, og jeg hadde muligens min beste valentinsdagen, selv om den var langt i fra den klassiske valentinsfeiringen med kjærestemiddag og tid sammen. 

Det ble en hjemmedag på jentene på grunn av sykdom, og det var pappaen som tok en sykedag, slik at jeg kunne komme meg litt ut av huset. Jeg hadde en veldig hyggelig avtale på dagen, hvor jeg skulle gå igjennom 1 årsbildene av den lille engelen jeg tok bilder av for en liten tid siden. Det var en sann glede å kunne gi bort alle bildene, for de er så innmari fornøyde. 

Jeg rakk også en tur innom i Tønberg, og kjøpte en valentinsgave til mannen før jeg reiste hjem til mine tre favoritter. Klokken var 14 så BT reiste på et lite jobbærend mens jeg startet på dagens middag, som var en riktig god middag bestående av okse indrefilet, fløtepoter, soppstuing, aparges og ovnsbakte tomater. 

På tallerken til BT serverte jeg først pakken, som var en treningsbukse, og da han kom hjem fra jobb, kom han med røde roser <3 Etter den nydelige middagen, skulle BT tilbake på jobb, og vi jentene dro på show: Flying Superkids. Jeg hadde bedt med meg to venninner og jentene deres, så for alle sammen var det en opplevele større enn de fleste. De små jentene fikk sitte helt foran mot scenen og var trollbundet. I pausene hadde de danseopptreden selv, svært inspirert av alle barna og ungdommene som hadde turnet og danset foran dem. 

Det var en magisk opplevelse, og når man da topper dagen med å komme tilbake til Bjørn Tores armer, med film og is i sofaen – kunne ikke dagen blitt mer perfekt! 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. For en koselig dag du hadde! Valentine handler jo om mer enn bare kjærestepar og pengebruk, det handler også om å kunne smile til verden og smile til andre! Håper du får en fin uke videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg