Fjols til fjells

Baggen (les: IKEApose) med vintertøy er pakket, en bursdagsgave fikk jeg laget bak symaskinen i går kveld, så nå trenger denne moren bare en kaffe og barna litt ull mot kroppen – så vender vi nesen til fjells. 

Er det noe jeg skulle ønske mamma eller pappa hadde, så er det en hytte, men samtidig så har jeg full forståelse for at de heller vil bruke tid og penger på å reise jorden rundt, som i hvert fall mamma og Lars er veldig flinke til. 

Da er det flask at jeg har et sett med reserveforeldre som har hytte. Tre sett med foreldre, det er det ikke mange som har 😛 Haha. Jeg og Stine (min beste venninne og forlover) ble kjent da mamma og hennes mamma møttes på barseltreff, og siden da har det vært som en spådom har holdt oss sammen. 
Jeg fikk jeg min egen reservefamilie, likt som Stine fikk det med min familie. Det var alltid de to Stinene.

Jentene gleder seg henrykt over å reise på hyttebesøk til tante Stine, deres beste venninne Ella, og så klart Mimmi, som de har adopert ettersom (Vigdis) er litt vanskligere å si. 

Derfor må jeg nok avslutte nå, og få på jentene noen filler (Les: ulltøy som koster mer enn ulltøyet til moren) 

– Tid for å nyte en dag med vinterferie – 


– Speiltvillingene på Facebook – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg