Barnefri helg

Da var det alt søndag, og snart venter gjennsyn med to små tuller! 

Bjørn Tore og jeg har hatt barnefri hele helgen, og hvor magisk er ikke det en sjelden gang. Jeg føler meg med ett noen år yngre, til den tiden hvor vi ikke hadde barn og kunne gjøre noe så spontant som å bare stikke en tur på butikken! Haha, for dere som har barn, så vet dere akkurat hva jeg snakker om. Det er nemlig helt merkelig å kunne dra en tur på butikken begge to, uten og først måtte kle på barn, sette de i bilseter, ta de ut av bilsetet og diskutere godteriforhandlinger igjennom hele butikken. Vi har snudd på døgnet og vært “unge” igjen for en helg, og jeg tror det er veldig viktig for alle og en hver.

Vi var bedt i bursdag både på fredag og lørdag, så jentene fikk en hel helg hos farmor og farfar. I går reiste BT og jeg og trente sammen, og er det noe jeg savner så er det kvalitetstid som det. Vi måtte en tur på butikken, og møtte jentene og besteforeldrene. Otilie var først ute med å få øye på oss og hun utbrøyt et begeistret: “MAMMA OG PAPPA!” “Heeei!” svarte vi i kor og gikk mot de. Så endret ansiktet seg fra glede til stor skuffelse, og hun gjentok med to fingre i været: “Men mamma, vi skulle sove TO netter! TO netter mamma! TO netter!” 

Vi hadde ingen planer om å hente de hjem, men nå skal de ble veldig godt å bli de “gamle foreldrene” igjen 🙂 Det tar nemlig på å være unge og bekymringsløse, om det så bare er for en helg. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

2 kommentarer
    1. Her har ungene blitt 8 og 11 år, og nå kan jeg svippe på butikken i mens de er hjemme, veldig rart det også 😃😃

    2. Hei! Er fast leser av bloggen din og liker den veldig godt:) ser du er medlem av Facebook-gruppa “Den store kaninboken”. Hun som startet gruppen etterlyser bilder av blant annet luftegård. Tror hun skal ha det til bok og plakat. Kom umiddelbart til å tenke på den utrolig fine luftegården dere har til deres kaniner, for det er den fineste kaninluftegården jeg noen gang har sett! Så hvis du vil vise den frem kan du jo poste bilder av den på facebooksiden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg