50′ talls kjolene på

Nå er jeg klar for å feire mine 26 år med 50’talls tema til helgen! Siden jeg bestemte meg for å sy kjole/r, spanderte jeg på meg et skikkelig underskjørt fra kjoledamen.no.

I dag måtte jeg prøve det sammen med kjolene, og jeg elsker det! 

Jeg har bestemt meg for at jeg kommer til å gå for den blomstrete kjolen i bursdagen, for jeg synes den er så utrolig søt. Men jeg er ikke redd for at jeg ikke skal få en anledning til å gå med den røde, for jeg må si at jeg synes den er utrolig fin den også.  

Her er de i alle fall, på kroppen i stedet for på hengeren. 

Og den røde skjønnheten: 


– Speiltvillingene på Facebook – 

36 kommentarer
    1. Heidu, så flotte kjoler! Men det er din bursdag, ikke sant? Den blomstrete kjolen er sånn “åh, så søt”, mens den røde kjolen er “WOW, SÅ FANTASTISK FLOTT!” Og hadde det ikke vært kult med den siste reaksjonen på din egen bursdag? Du er nydelig i begge to, men den røde er virkelig stjerner-i-øynene for meg…

    2. Hei! Må bare si at du er utrolig flink. Jeg har som målsetting å komme dit at jeg kan sy uten mønster.

    3. Lykkelinn: Tusen takk 🙂 Det er min bursdag jo ^^, Hehe, så koselig å høre. Jeg tror det handler med om arbeidet bak kjolene for min del, ettersom det var mer jobb bak den blomstrete, jeg liker jeg den litt ekstra godt. Også skal jeg gjøre noe med bordpyntingen som kommer til å gjøre det hele ganske morsomt når jeg velger den blomstrete 😀

    4. Herre Gud for noen nydelige kjoler! Du hadde jammen ikke trengt underskjørtet, og bare gått sånn til kvardags! Jeg ønsker meg en sånn rød kjole <3

    5. Virkelig flotte kjoler begge to ❤️ Jeg heier fortsatt litt ekstra på den rød da 😉 du fikk så fin glød i den ☀️

    6. Hei, begge kjolene var flotte. Jeg likte den blomstrete kjolen best med tyllet under på deg og tror du vil stråle på festen uansett valg. Kanskje den røde er finere uten underskjørt? Jeg er glad i rødt. Med hvitt underskjørt ble det litt jul for meg.. Men jeg er jo litt eldre enn deg, så hør på de unge du (kanskje min smak er “foreldet” ) 😉

    7. Du ER så flink!! Har såå lyst til å begynne å sy, men vet at tålmodigheten min mest sannsynlig ikke tåler det..

    8. Hei! Jeg er så imponert over syingen din, og over deg😀👍🏻
      Den blomstrete kjolen er utrolig fin, i tillegg gir den en skikkelig vårfølelse, og det passer så bra med tanke på denne årstiden😍 Skjønner godt du velger den!
      Gleder meg til å høre om bursdagen din!
      Klem

    9. Anonym: Tusen takk 😀 Herlig, rødt og hvitt hører julen til, så jeg kommer nok til å bruke den da også 🙂 Men nå som det er vår er det blomstene som appellerer mest til meg 😀

    10. Fytti katta så fine kjoler!😄 Blir så inspirert av å lese bloggen din, gode og spennende innlegg om sy ting, barn, DIY prosjekter og selvfølgelig bryllupsplanleggingen din for tiden! Alltid spennende å gå inn her og se hva du har skrevet om😄

    11. Den røde er bare heeelt nydelig! Kunne tenkt meg sånn kjole selv for den var bare så vakker. Den blomstrete var også fin, veldig søt, men det var den røde som appellerte til 19 år gamle meg <3

    12. Hei,
      jeg syns begge er skikkelig fine, den blomstrete er den jeg ville valgt for en bursdag og.
      Underskjørtet var også veldig fint, hvilken av typene på kjoledamen er det?

    13. Fy søren du er så sinnsykt knallflink. Jeg strikker, å det er veldig gøy når det ene etter den andre ferdige resultatet kommer av pinnene. Prøvd å sy litt, men jeg er ikke nøye nok, med strikking går det ann i trikse veldig. Hahah. Du inspirerer meg veldig til å prøve å sy litt igjen hvertfall! 🙂

    14. Jannicke: Tusen takk! Jeg må vel si at du imponerer meg like mye med strikkingen. Jeg får ikke til noen triksing der, og resultatet blir ikke veldig bra når man strikker litt stramt og litt løst om hverandre 😀

    15. Hei! Du lager nydelige ting og jeg digger denne røde kjolen. Har du anledning til å legge ut mønsteret på den? Fjorårets julegave til tantebarna mine var haremsbukser etter mønster fra deg og det ble stor suksess :-)Og hvor har du kjøpt det røde stoffet? Hvilken type stoff er det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg