Hurra for mine 26 år!

Da jeg våknet denne morgen, fant jeg ut at det ikke var så ille å fylle 26 år allikevel. Jeg våknet da BT og jentene sto opp, som var kl 06:30. Jeg ble liggende å smile i sengen, og da de returnerte 10 minutter senere, prøvde jeg å late som jeg sov, men klarte ikke å holde tilbake et stort glis der jeg lå med øynene igjen og hørte de synge “hurra for deg som fyller ditt år” oppover trappen. 

Sjokoladepudding, pakke, sang, kaffe og mine tre favorittmennesker + favoritthund befant seg plutselig i sengen. For en fantastisk morgen! 

Da jeg hadde levert barna i barnehagen klokken halv ti, reiste jeg på en liten shoppingrunde, for nå skal huset gjøres klart til bursdagsfeiring med de beste jentene til lørdagen! BT har dratt på guttetur, så han har jobbet hardt denne uken for å kompensere for at han reiste bort på bursdagen min. Haha. Fineste mannen! Så takknemlig jeg er for at jeg har han, som virkelig stiller opp og gjør både store og små ting for at min verden skal være helt fantastisk. 

Jeg må egentlig bare kaste meg rundt her nå, for huset står fremdeles litt på hodet, og det ventes visst gjester om litt, men blomstene, de er i alle fall på plass! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

16 kommentarer

Siste innlegg