Burdagstema 2017

Duken er på, og tallerknene satt. Desserten er ferdig, og kjøttet ligger klart. I dag feirer jeg bursdagen min! 

Jeg bare elsker bursdager, og det at jeg kan gjøre litt ut av den. Mat er et sentralt element i min verden, jeg elsker å lage mat, og en slik anledning gir meg muligheten til å lage noe nytt og spennende. Det er heller ikke så mange tilfeldigheter når det kommer til tema og pynting. For er det noe jeg liker så er det å sette en kreativ touch på det jeg driver med. 

Nå skal jentene om litt reiste til tante, onkel, kusine og fetter, slik at jeg kan vaske over gulver og sette igang med det morsomste jobben, menlig matlaging, og pynting av meg selv i stilen 50’tall! 

I fjor var temaet “sleep over” – du kan se bilder av det her. 


– Speiltvillingene på Facebook – 

13 kommentarer

Siste innlegg