What to sew?

Man skulle kanskje tro jeg hadde nok å sy på (les:brudekjolen), for ikke å snakke om, nok å styre med nå som det er under tre måneder igjen til bryllupet, men jeg trenger altså litt hjelp til et til prosjekt. Faktum er at når jeg syr så får jeg litt pause fra alt annet, et pust i bakken rett og slett. Derfor trenger jeg et syprosjekt utenfor bryllupsplanleggingen. Jeg tenkte først at jeg skulle sy fra noen gamle modeller, ettersom jeg har begynt å få en del i samlingen min, men så slo det meg at jeg like gjerne kunne høre med dere fantastiske mødre, lesere og flotte kvinner der ute. 

Hva skal jeg sy som mitt neste prosjekt til jentene? Jeg ønsker at det skal være hverdagsklær med det lille ekstra, som jeg så ofte liker å sy, nettopp fordi jeg ønsker at klærne skal kunne brukes så mye som mulig. 

Først litt inspirasjon fra tidligere syprosjekter: 

Så til stoffene: 

Jeg har plukket ut farger jeg normalt sett ikke plukker først ut av hyllene, men man blir lei selv av de lekreste pasteller. Nå trengte jeg litt farger på jentene, og de gleder seg veldig over både rødt, gult og grønt – ettersom de har fått se stoffene allerede. 

Så, hva tenker dere? Er det noe som mangler i sysamlingen? Eller bør jeg gå for en tidligere modell? 

– På forhånd, takk for alle tilbakemeldinger 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

42 kommentarer

Siste innlegg