Beauties in yellow

En ting er helt sikkert: Mine barn SKAL få flere plagg i sennepsgult og grønt! Snakk om å kle fargene godt. I dag fikk de prøve ut sine nye hjemmesydde antrekk, og de nærmest ba om å få lov til å beholde klære på hele kvelden, og i barnehagen i morgen – musikk i mine ører! 

Jeg har tidligere sydd bukse og genser med oppskrift her inne, men jeg tenker nå at det er på tide å tegne om mønsteret og lage printbart mønster i disse to basic-plaggene. Genseren og buksa er jo unisex og fantastiske barnehageplagg. Jeg synes også det blir vanskeligere å finne myke bomullsbukser til barn over 4 år, så da er det godt å ha muligheten til å sy litt. 

Fun fact: En slik bomullsbukse var det aller første plagget jeg sydde! Til sommeren er det 4 år siden jeg for første gang satt bak symaskinen med en plan om å sy mitt første barneplagg. Den er like fin i størrelse 104 år som i størrelse 50 jeg da sydde den i. 

 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

32 kommentarer

Siste innlegg