Det beste vårtegnet

Jeg oppdaget de første gule blomster da jeg var på sykkeltur med hunden denne uken. Dagen etter var det bare å ta med jentene til det hemmelige blomstersted, gjemt godt bak en stor bygning stakk små gule hoder opp fra det brune og triste.
Hestehov – jeg kan ikke si at det er den peste blomsten jeg kjenner til, der er en litt glissen gul krans sitter plassert på en brunstilk, men allikevel er det antagelig ikke en eneste blomst jeg blir mer lykkelig av å se. For den lille gule, litt sørgmodige hestehoven blandt alt det brune rundt seg, gir at hav av gode minner og forventinger. Det er vår!  


– Speiltvillingene på Facebook – 

5 kommentarer
    1. Whaat? Så dårlig gjort! Her er det masse masse snø fortsatt! Og i forigårs snødde det en del og:(

    2. Så deilig med litt vårfølelse 🙂
      Skikkelig gøy å følge med på bloggen din. Jeg planlegger selv bryllup neste sommer, og jubler hver gang du poster inspirasjon til bryllup. Spesielt synes jeg tips til eBay kjøp og andre smarte løsninger er gull! Fortsett gjerne med det 😀 ønsker deg en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg