Bursdagsfest på gang

Jeg kan ikke annet enn å føle at jeg holder på med ti prosjekter samtidig om dagen, for det er jo nettopp det jeg gjør. Med kaker i ovenen, sitter jeg å bretter servietter og bak meg henger brudepikekjole. Heldigvis for meg, så elsker jeg jo nettopp det å ha det litt travelt med kreativ utfoldelse. 

I morgen skal jentene feire sin første barnebursdag, noe de har snakket om siden jul.! Dere kan jo bare tenke dere hvor mye de gleder seg til denne helgen hvor det blir barnebursdag på lørdagen og familiebursdag på søndagen. Når sant skal sies så føler jeg at de to tuppene har hatt en tre uker lang bursdagsfeiring. Det var feiring av bursdag i barnehagen uken før bursdagen, altså siste dag før påskeuken, så var det bursdag på selveste bursdagen og enda mer bursdag resten av påsken hvor de møtte den ene og den andre og fikk pakker her og der, og nå til enda en helg med bursdagsfeiring. 

Det får egnetlig være greit, de får jo aldri feire bursdagen alene, så litt ekstra oppmerksomhet fordelt litt utover er jo bare hyggelig. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig mye selv! 

Jeg håper dere får en fin fin helg! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

8 kommentarer

Siste innlegg