Den første barnebursdagen

Hipp hipp! Det er ikke hver dag huset er fylt med 13 barn, men for en glede det har vært! Jentene har hatt en storslott feiring, med sine gode venner, og vi voksene har det jo ikke så værst vi heller når vi kan drikke litt kaffe, spise kake og snakke sammen om en stor felles interesse, menlig barna våre på samme alder. 

I går laget jeg et barnebord i stuen av et utebord med en plate oppå. Da ble det enkelt plass til 12 barn rundt et bord, og siden jeg selv ikke hadde flere enn 6 barnestoler, fikk jeg to andre til å ta med stoler så det ble nok til alle barna 🙂 

Alle barna måtte i kiosken for å få seg pølse, og er det ikke rart hvor gøy det blir å få en pølse med en gang det er igjennom en luke?  Etter maten ble det kaninkos på hele gjengen, masse lek, og kakespising.

Nå må jeg igang med kakebaking på ny! Haha. I morgen blir det familiebursdag, så jeg sier bare: Det barnerommet får være som det er fram til en annen dag. 

God helg! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

11 kommentarer

Siste innlegg