Tid for fest

/ I samarbeid med Ellos /

16 dager igjen til datoen er 17. mai! “Det er da Norge har bursdag!” roper jentene ut når jeg spør de hva som skjer den 17. mai. For meg er 17.mai barnas festdag, det er virkelig en dag som handler om dem, der de kledd til fest går i lange tog og synger og roper “hurra hurra hurra”. Selv gikk jeg i nesten et tiår med en saxofon i armene og spilte 17. mai inn foran rekkene med klasser og barnehager bak oss. 

Nå som jeg er mamma, har 17.mai blitt en helt ny opplevelse, men om mulig også enda bedre! Det er fantastisk og samles med så mange om en felles fest – man blir glad av det! 

 
– For det er Norge i rødt, hvit og blått ! –

Det slår allikevel aldri feil at jeg 16. mai står i klesskapet på desperat let etter hva jeg skal ha på ungene og meg dagen etter. Jentene og jeg har bunad, og derfor glemmer jeg rett og slett at når klokken er 16, og vi skal videre fra fest i gatene til en middag hos familie eller venner, så finnes det ingenting som er mer behagelig enn å komme seg ut av bunaden og inn i et annet festantrekk. 

I år blir det første gang siden jeg ble mamma, at jeg faktisk er klar med antrekket før den 16. mai! Jeg har nemlig plukket hjem noen nydeligheter fra Ellos! Jeg har fått en liten elsk på Ellos kolleksjonene til Ellos: 
Klærne er lekre, prisene lave, snittet perfekt, leveringen rask og jeg finner hele antrekk på samme sted 

 / Kjole Heda blå // Tyllkjole // Ballerinasko / – annonselenker 

På Ellos, finner du nå en samling av vårens “TID FOR FEST” antrekk, i dameavdelingen kan du finne din favorittkjole, blant en rekke lekre kjoler med myke silhuetter og et romatisk design – Blomster, blonder og volanger  i alle fasonger. I tillegg selger Ellos antrekk fra en rekke kjente merkevarer, som Zizzi, Gant, Adidas, sprit og mange flere. 

I barneavdelingen finner du også en stor samling under: TID FOR FEST – Kids. Kanskje det er flere småprinsesser der ute som ønsker seg en nydelig tyllkole til 229 kroner? 

– Vær tidlig ute, for varene forsvinner raskt! 

Jeg kan snakke på vegne av både jentene og meg at vi har fått oss nye favoritter i klesskapet! Rosa, tyll, gull og glitter – for jentene er det ingenting som er mer perfekt enn det! Og ballerinaskoene skulle de gjerne ha slitt ut alt om det ikke var for at jeg er streng og sparer de fra utelek fram til 17.mai, og også bryllup 3 uker etter! 

Selv har jeg allerede fått brukt denne rålekre kjolen flere ganger alt, og jeg husker ikke sist jeg fikk så mye komplimenter for en kjole. Jeg kunne helst gått i kjoler hver eneste dag, for det finnes ikke noe som er mer behagelig. Dessuten elsker jeg når jeg kan gjøre variasjoner i et plagg bare ved å for eksempel knyte på et belte som jeg har gjort på bildet over.  

– Klar for fest – 

– God 1. mai til alle dere! 


– Speiltvillingene på Facebook –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg