Pimp opp billige brudesko

Les aprils mest leste innlegg: Mine brudesko koster 99 kroner

Her er de altså, de berømte skoene som kostet 99 kroner på salg. Flate, og helt enkle ballerinas – det blir mine bryllupssko. Jeg er bare 3 cm lavere enn mannen jeg gifter meg med, og jeg er rimelig sikker på at føttene mine kommer til å takke meg stort for valget av lave sko den dagen. 

Planen min var å pimpe skoene opp litt, så totalprisen på skoene ble jo faktisk noen kroner mer – 15 kroner for noen blonder på ebay faktisk. Jeg fant rester av superlim jeg hadde kjøpt til et annet bruk, og noen perler jeg en gang kjøpte for å pynte opp et bursdagskort. Det er utrolig hva man finner hvis man leter i noen skuffer. Blondene jeg kjøpte var egentlig heller ikke ment til å havne på skoene, men når blonder har vist seg å bli den røde tråden igjennom hele bryllupet, så hvorfor ikke?! 

De matcher godt med stoffet til brudekjolen i alle fall! 

Så med noe så enkelt som blonder, lim og perler er skoene mine ulik noen andres, helt unike og, viktigst av alt: med et persolig touch


 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

43 kommentarer
    1. Er det noe du ikke kan? Alt du rører blir jo fantastisk vakkert! Gleder meg til å se kjolen sammen med skoene etter bryllupet deres! 🙂

    2. De ble jo såå fine!!😍 Jeg digger kreativiteten din!! Skal selv gifte meg neste sommer, så får masse inspirasjon fra bloggen din👏 Har forøvrig en datter som bare er halvåret yngre enn dine egne døttre, så morsomt å lese om dem og se alt det fine du syr til dem. Har kjøpt meg symaskin, men ikke fått pakket den ut av eska enda.. men NÅR jeg gjør det, så blir det å låne noe av kreativiteten din😉 Lykke til med siste innspurt av bryllupsforberedelsene 👏👏😃

    3. Så fine!!!! Du er kjempeflink. Gleder meg over å se alle bryllupsforberedelsene. Blir nok et bryllup for minnebøkene dette. Takk for at du deler!

    4. Så fine!
      Prisen på skoene har ingenting å si 🙂 Jeg er også bare en 2-3 cm lavere enn mannen min, og valte derfor å bruke hæler gjennom hele dagen, bortsett fra når vi tok bryllupsbildene 😂 Gubben måtte også ha nye sko, så da kjøpte vi noen med ca 2cm hæl til han 👍 Uansett! Jeg gikk med de høye skoene hele dagen uten et eneste gnagsår. De må faktisk vere det mest behagelige skoparet jeg har, når det kommer til høye hæler. Det har nok alt å si at jeg gikk de inn i god tid før bryllupet. Vi giftet oss i mai, og jeg startet vel å bruke ullsokker i de rundt juletider. Gikk med de ca en time i uken frem til bryllupet. Tykke ullsokker først, og så tynnere og tynnere.
      Selv om du har flate sko, vil jeg annbefale at du går de inn. Husk at alle sko er ubehagelige i starten. Etter mange timer gange på bryllupsdagen vil nok føttene hovne opp litt, og da er det greit å ha gått de inn slik at de er romslige (men forsatt at de ikke faller av da) 🙈 Skal du ha strømper eller gå barbent?

    5. Wow!! Du e super flink og kreativ. Så fantastisk å gjøre noe så fint av noe så billig😃 Imponert! Skoan blei nydelig

    6. Superfine! Syns de så mye mer eksklusive ut med en gang, og ikke minst personlig touch. Blir så inspirert av deg, gleder meg skikkelig til å se hvordan resten blir! Hvordan går det med kjolene? Klarer du å senke skuldrene? Håper du klarer å nyte ventingen frem til bryllupet også, selv om du har veldig mye å gjøre. Jeg tror det blir bra! 🙂
      Klem

    7. Så kreativt og flink du er! Nydelige sko❤
      Et lite tips: Gå litt med skoene inne, noen timer når det passer, så du får gått de inn litt før den O’ store dagen. Nye sko er aldri godt å ha på seg i mange timer uansett hvor gode de er å gå i😊

    8. Du slutter aldri å imponere! For en kreativitet! Tar av meg hatten og ønsker deg en super bryllupsfeiring 🙂
      Hilsen godt voksen dame på snart 60 🙂

    9. Du kommer til å få et så nydelig bryllup, skulle ønske jeg var gjesten din 🙂
      Du er en så stor inspirasjon i alt du gjør, og ikke minst flink!
      Skulle ønske jeg var like kreativ og flink som deg!

    10. hei, Stine:)
      Vet du hva? Jeg blir egentlig litt målløs her jeg sitter siden jeg synes at det er helt rått alt du finner på og får til!
      Hvordan er det mulig å sy egen brudekjole, lage egne sko, ha to 4 åringer og alt annet du selv klarer å gjøre , er utenfor min forståelse siden jeg dessverre ikke er så flink til å lage ting selv:(
      Burde kanskje rett og slett starte et sted, da hadde muligens fått til å lage noe.. jeg også
      Uansett, vil også si at det er rett og slett dumt at ikke bloggere som deg som får mest oppmerksomhet i media fordi det er slike folk andre skulle sett opp til.
      Du er et godt forbilde i motsettning til de som bare har penger til ditt og datt for å skirve svada om alt og ingenting og får ufortjent masse penger på det:/ , og skal liksom være de unge ser opp til:(
      Feil!
      Jeg håper at flere blir inspirert av slike som deg og at unge skal se opp til mennesker som trener, lager fine ting selv og formidler gode verdier og ikke skal se opp til folka som har masse penger til å kjøpe hva som helst og så tar fine bilder av det og folk bare “Og så flink du er, så god smak du har , alt du får til og bla bla bla”! når vedkommende egentlig har bare hatt mulighet til å kjøpe fine ting andre har laget…
      Det er rart. En annen ting å bli begeistret over at noen får til fine ting selv og ikke bare liksom ha råd til å kjøoe det
      Masse lykke til med alle forberedelsene!

    11. Du altså!!! Så stilig! Syntes skoene var pene nok i utgangspunktet jeg, men nå ble de jo dritlekre 🙂

    12. Så pene sko! Her er en fin ide til sommeren og ikke bare bryllup 🙂 kanskje det kan være lurt å legge såler eller gel-pads i dem? Man blir raskt sliten under beina av flate sko uten noen form for ekstra støtte

    13. Fantastisk forvandling! Jeg syns jo skoene var superfine fra før også, men dette ble jo superlekkert. Hva du får til!! 🙂

    14. Wow! De ble knallfine! ❤️ Kunne tatt deg deltidsjobb som designer når døtrene dine blir eldre! 😁

    15. Jeg gjorde det samme når mannen og jeg giftet oss. Med et par lyse toms. Sykt fornøyd! Og Max deilig å skifte til mer komfortable sko på kvelden.
      Lykke til! Det blir nok perfekt😘🙌🏻

    16. Heihei:)
      Vært fast leser i mange år og følger med på jentene dine og alle dine prosjekter. Blir støtt og stadig inspirert og har prøvd ut flere av dine prosjekter selv med stor suksess! Nå følger jeg spent med på alle dine påfunn til bryllupet og gleder meg til å se resultatet:) Kommer til å bli helt fantastisk kan jeg tenke meg! Lykke til videre med alle blondene og god helg 🙂

    17. Hei. Syns det er så inspirerende å lese bloggen din. Du er knallgod! Lykke til med innspurten før bryllupet. Gleder meg til å følge deg videre 🙂

    18. Så utrolig smart!! Ble kjempefine! Digger billige løsninger! Kjempefin og inspirerende blogg 🙂 gleder meg til å se brudekjolen!!

    19. De ble skikkelig søte! Men jeg er redd sånne billige ballerinasko ikke er særlig gode å ha på foten dessverre, de blir for flate liksom. Hadde vurdert å kjøpe ekstra gode såler for å legge nedi om jeg var deg! 😀

    20. Stine, jeg må bare få sagt det. For en rå dame du er! Jeg blir helt imponert over alt du får til, oppdra to flotte jenter, syr de lekreste klær, snekrer, maler, planlegger bryllup og pusser opp. Du viser gjennom bloggen din at alt er mulig, og at ingenting er umulig.
      Og det beste jeg liker med deg og bloggen din er det at du ikke har noe behov for å ha det fineste og det flotteste av ting. Og at du viser ett ærlig hverdagsbilde!
      Du har lært meg så utrolig mye, og takket være deg har jeg klart å senke kravene til meg selv som ung småbarnsmamma. Det er så godt å lese en ærlig blogg hvor jeg ser at andre også har ett hus som ligner en krigssone til tider, unger som slår seg vrang og all motstand man ofte møter.
      Jeg elsker også alle innleggene du skriver om hvordan man kan pusse opp ting, lage ting og sy klær!
      Du er ett forbilde for mange, og jeg kommer aldri til å slutte å lese bloggen din. I mine øyne den beste bloggen som finnes!

    21. Hei, jeg har ett spørsmål som jeg lurte på om jeg kunne få svar hos deg på siden du snart står som brud selv. Jeg er invitert til ett bryllup nu i slutten av mai og på invitasjonen står det klart at vi ikke får komme i bunad, noe som jeg synes er litt rart. Jeg skal jo følge brudeparets ønsker og blir ikke å dukke opp i bunad men ser jo selv ikke noe galt i komme i en bunad i ett bryllup så lurte på om hva du mener om gjester som dukker med bunad i brylluper, passer det seg med bunad i ett bryllup?
      Bryllups festen jeg er invitert til skal ta plass i ett grendehus noe jeg definitivt trur kommer til å bli kjempe fint og gøy, men er jo ikke direkte ¨galla¨ fest så jeg ser jo ikke problem i å bære bunad :´D

    22. Silje: I norge kan man stille i bunad til bryllup uansett dresskode i følge skikk og bruk til bryllup, så jeg ville ikke syntes det var rart om noen velger det 🙂

    23. Anna: TUSEN HJERTLIG TAKK! Nå er jeg helt rørt her jeg sitter <3 Så utrolig koselig tilbakemelding å få. Unge jenter er nok mer opptatt av det ytre og derfor ivrige lesere av blogger som viser hva som er på moten, fremfor å lese min blogg å lære om hvordan man kan lage noe gøy ut av en gammel planke 😀 Haha.

      Men jeg som deg synes jo trenden er grusom, det er jo ikke rart verden er som den er når ingen ting er bra nok, noen gang 🙁

      Tusen takk!

    24. Så lekkert det ble! Vil anbefale deg å gå inn skoene på forhånd, tror knapt jeg har vært borti ballerinasko uten å få gnagsår.. Og ha gnagsårplaster i beredskap på bryllupet:)

    25. Så gøy å følge deg. Jeg “tar av meg hatten” for alt du får til!!!! Utrolig morsomt å følge deg å se alt det flotte du lager. Gleder meg til å se resultatet av kjolene til den store dagen. Nok en gang – du er utrolig dyktig 🙂 Lykke til videre med bryllupsprosjektet 🙂 Hilsen en på 54 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg