Drømmen som hjemsøker meg

Drømmen jeg våknet av denne morgen, den samme drømmen som vekte meg for to dager siden, for en uke siden, for en måned siden og for ett år siden –Drømmen om bryllupet.. 

Jeg drømmer altså om det bryllupet vårt omtrent annen hver natt, og det er ingen magisk drøm, tvert imot, det er et skikkelig mareritt. Hver gang er det noe viktig og sentralt jeg har glemt. Jeg har glemt fotografen, pynting av lokalet, maten, brudekjolen, frisørtimen… Og så slår det meg hver gang i drømmen at dette var dagen jeg hadde gledet meg så til, en total katastrofe. 

Det er liksom ikke nok med at drømmen er grusom, den er også så virkelig at jeg må summe meg i flere sekunder når jeg våkner før jeg klarer i innse at katastrofebryllupet mitt kun var en drøm – Det har ikke skjedd enda! 

Jeg er jo ganske så sikker på at jeg verken glemmer å ta på meg kjole eller pynte lokalet, men likevel så er det nettopp den drømmen som hjemsøker meg. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde så mange vonde drømmer, men det er vel bare slik det er når jeg gleder meg så utrolig mye til denne dagen, og bruker all ledig tid på planlegging av den. 

Jeg beklager at jeg har vært litt fraværende de siste dagene, men jeg håper dere kan vise forståelse, det er mange ting som bare må på plass til bryllupet, og noen ganger så stjeler det litt mer tid enn det jeg planlegger. 

I morgen er det 17. mai, og hadde det ikke vært for at mamma allerede har gjort klar bunadene våre, så tror jeg at jeg hadde stilt opp uten sminke og i joggebuksa i morgen. Det er min daglige stil for tiden, for å bruke tid på sminke det får jeg ta igjen litt senere. Haha. Men herregud, jeg elsker dette, alt “stresset” med bryllupet. Det er bare så ufattlig moro! 

Nå skal jeg ut og starte på en nytt snekkerprosjekt til bryllupet, så da kommer det flere hjemmelagde inspirasjonsinnlegg her etter feringen i morgen 🙂 


– Speiltvillingene på Facebook – 

 

7 kommentarer
    1. Haha, omtrent sånn hadde jeg det også! Heldigvis ble dagen den beste i mitt liv når den var virkelighet 🙂 Lykke til med innspurten, det er så moro å følge deg 🙂

    2. Kan ikke du skrive med om planlegging av bryllupet ditt? Hvordan dere legger opp dagen osv. Er så spennende å følge med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg