Siste prepp før bryllup

Blomster og kirkeprogram! 
Det er 3 dager igjen, og på denne regntunge dagen har jeg fått vært en runde rundt og kjøpt inn det siste nødvendige. Jeg har handlet alt av blomster, halvparten har jeg tatt med meg hjem, mens den andre halvparten står på kjølerommet i blomsterbutikken. Det er jo noe med at rosene er vakrene når de har sprunget litt ut, så derfor har jeg kjøpt blomster i dag slik at de skal få muligheten til å bli enda litt vakrere. 

Jeg har kjøpt en salig blanding av ulike blomster i hvitt og mere hvitt. Dere kjenner jo meg, jeg er jo ikke en akkurat en fargeklatt, men innimellom alt det hvite kommer det lyse rosa pioner, og de er så fantastiske at det nesten er til å svime av! 

De siste forberedelser er i sving, og det jeg har igjen før pyntingen kan starte i morgen, er å brette alle kirkeprogrammene. Menyer har jeg også laget, et til hvert bord slik at gjestene kan lese om hva de spiser om de ønsker det. 


 


– Speiltvillingene på Facebook – 
 

13 kommentarer
    1. Kjære deg! Det har vært så spennende å følge forberedelsene dine til bryllupet, jeg er mektig imponert over alt du har fått til og hvor lekkert det kommer til å bli! Kos deg, nyt dagen deres! Dette blir kjempebra!! Gratulerer fra en som er kone på 20. året 🙂

    2. Ååå dette er så spennende at det kribler i magen min altså ! Haha.. som leser er jeg beæret på at du tar deg tid i en stund som dette med å oppdatere oss – vi giftet oss skikkelig på hæla i fjor sommer hvor alt var bestemt på fjorten dager At vi gifter oss samtidig som datteren døpes . Det siste jeg ville tenkt på var å oppdatere folk rundt meg da, for å ikke snakke om dagene før (!) er så imponert , så inspirert og kan nesten ikkke veeente med å få se alt fra den store dagen! Gratulerer så mye på forskudd og tvitvi med siste innspurt, selve dagen og kjærligheten som skal fortsette å blomstre så lenge det er bank i hjertene ❤️

    3. Stine m: Tusen hjertelig takk <3 Hvis jeg hadde hatt 14 dager på meg, så kan det hende jeg måtte utelukket oppdateringer også 😀 Stilig gjort av dere <3

    4. Jeg GLEDER meg til å se bilde av kjolen din! Er imponert over hva du har fått til – du er rå!:)
      Det er helt fantastisk å gifte seg – det går ikke an å forstå før man står der selv! Lykke til med alt!
      Ønsker dere en fantastisk dag!❤️

    5. Hei Stine – lykke til med de siste forberedelsene og håper dere får en flott dag. Jeg giftet meg forrige helg; ble heldig med været og hadde en fantastisk flott dag. Vi forlovet oss også i februar i fjor og det har vært artig å følge din planlegging samtidig som at vi har holdt på med vår! Jeg valgte grønt som tema og gikk ivrig løs på eBay der jeg fant masse forskjellig og det ble et flott resultat. Klem fra Maren

    6. Stine: Hehe, det meste av det som ikke er like synlig. Kjører, frakter, praktiske ting som ledninger, sager opp pynt, store deler av bære og riggejobb. osv osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg