@speiltvillingene

Insta, Insta, Insta.. Hvor skal jeg starte. Er det et sted jeg kan skrolle i evigheten så er det nettopp der, og kanskje litt på pinterest også da.. Uff, man kan spørre seg selv hvor mange kilometer man har skrollet i sitt liv, også vet man godt at det ikke er noe som stopper der. 

Så mye inspirasjon på en plass, jeg elsker det! 

Jeg har jo en profil selv så klart @speiltvillingene, og det plager meg at jeg sjeldnere og sjeldnere legger ut bilder. Jeg har fått meg en liten InstaOSD, for det finnes rett og slett for få bilder i mitt bildearkiv som jeg synes er flotte nok/ inspirerende nok til å havne på Instagram. Nå skal jeg skjerpe meg og komme tilbake til “gamledager”, noe som betyr at det må bli litt mer oppdateringer på den fronten også. 

Her er et lite utdrag fra min Instagram- du må gjerne følge meg, og kjefte på meg når det går litt for lang tid mellom sist oppdatering 😛 Et annet sted jeg også prøver å bli flinkere er snapchat – stinetuss -. Og nå som jeg har sagt det, så er det vel ingen vei utenom! 


 

8 kommentarer
    1. Kunne du ha delt mønsteret på 50-talls kjolen? Jeg skal i bryllup i sommer med pinup tema, og kunne tenkt meg å sy kjolen selv. Hadde vært ypperlig med litt “hjelp” fra deg 🙂

    2. Er det noe du ikke skal være redd for, så er det å ikke ha fine og inspirerende nok bilder. For er det en person som inspirer, oppmuntrer og inspirer leserne sine så er det deg! ❤️ Jeg elsker bloggen din, instagrammen og snapchat kontoen din! 😍 Kan ikke få sagt ofte nok hvor imponert jeg er over alt du får til! Og takk for masse god inspirasjon til bryllup! ❤️

    3. Synes alltid det er ekstra gøy når du har lagt ut noe på blogg, insta eller snap! Trenger ikke være “perfekt” for min del!
      Håper det etterhvert kommer mer sy-innlegg og ønsker egentlig veldig et innlegg om overlock.. prøvd å kikke litt på nett, men det er jo nærmest en jungel🙈

    4. Nydelig blogg du har, og såg ut til å være et nydelig bryllup!! Har du oversikt over hvor mye bryllupet kostet totalt, og er det noe du vil dele? Og hadde dere forresten “fri bar” utover kvelden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg