Bryllup – En liten fotoshoot etter vielsen

Les resten av bryllupsinnleggene HER

Alle bildene er tatt av fotograf: Elisabeth Figenschou Jølstad

Vi er kommet ditt i historien at vi har blitt mann og kone! 
Etter vielsen ble vi kjørt av sted i en eldgammel chervolet, med fotograf og forlovere på slep. 

Og det er kanskje i dette innlegget jeg vil si noen ord om de to fantastiske venninne som står ved min side. Da det ble bestemt at vi skulle gifte oss, så var det aldri et spørsmål fra min side om hvem jeg skulle velge. Jeg har to venninner som jeg har et like nært vennskap til i dag, som jeg hadde på barneskolen, faktisk helt tilbake til de første krabbetak med hun ene. 

Flere har spurt meg om hvorfor jeg hadde to forlovere, og det var rett og slett fordi jeg hadde to venninner det ikke var mulig å velge i mellom. Selv har de fortalt meg at de syntes det var veldig gøy og veldig deilig å være to, for det er jo faktisk en god del jobb å være forlovere. 

Det er jo de som må arrangere utdrikkningslag, hvilket ikke er bare bare. Så skal de være brudens hjelpere, og jeg tror ikke jeg hadde fikset det hele uten den hjelpen jeg har fått. Vi har vært sammen i mange timer, under planleggingen, under laging av invitasjoner og stempling av servietter. Og da det virkelig nærmet seg, stilte de opp med rigging av lokalet, musikk, og blomster. Det virker nesten umulig uten dem, men det beste av alt er all tiden man får sammen. 
Så må jeg jo ikke glemme at forloverne også holder tale i bryllupet, og det er jo heller ikke bare bare. 
Stine og Kaja hadde en uforglemmelig tale, som helt plutselig ble til den herligste sang som de selv hadde diktet. Det var rett og slett jubel da de avsluttet. 

Det er to helt fantastiske mennesker jeg har ved min side, og slik skal det alltid være <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg