Når ungen din synes du er treg..

Når man kommer over et gammelt bildet, som er så fordømt bra, så fortjener det å bli løftet på ny

Jeg skulle lete meg litt tilbake i bildearkivet for å finne et gammelt bilde, og valget havnet tilfeldigvis på april 2015. Jeg skrollet meg nedover, før jeg stoppet på nettopp dette bildet under. Datoen viser at jeg tok bildet dagen etter jentenes 2 års dag. Dagen etter de hadde fått rosa trehjulsykkel og sykkelhjelm. 

Med gårsdagens bursdagskrone rundt halsen hadde hun etter frokost tatt på seg den nye sykkelhjelmen og sko, sko i størrelse 38. Helt klar for en sykkeltur.

Jo mer jeg så på bildet, jo mer lo jeg – hvordan har jeg glemt dette bildet.. Det er et stykk dyrbart bilde, med et blikk som forklarer hele situasjonen:

“Mamma!! Jeg ej kjaaaj! Uuut, syykje!

/ Hurra for blinkskudd


– Speiltvillingene på Facebook –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg