Stoffene er klare

Denne dagen her startet jeg med å redigere film, og mens jeg har gjort iherdige forsøk på å få lastet opp den nye filmen har jeg rukket å klippe ut 18 plagg som nå bare ligger henslengt over sofaryggen og venter på å bli sydd sammen. Filmen har jeg ikke fått til å laste opp, så jeg får gi dere et lite innblikk i hva jeg har bedrevet tiden med i mellomtiden. 

I går kveld fikk jeg tegnet opp alle de nye mønsterene som jeg har tenkt til å dele med dere. Så langt ser det ut til at det blir: 
– en genser 
– en joggebukse
– en selebukse
– to kjoler
– en tights

I tillegg er planen å vise hvordan ulike stoffer gir inntrykk av helt forskjellige plagg, selv om mønsteret er det samme.

Dette har jeg skikkelig troen på, så nå må jeg bare sy alt sammen, og se om klærne blir slik jeg håper på. Det er jo alltid litt spennende når man tegner mønster selv. 

 


 

11 kommentarer
    1. Det har vært veldig koselig å lese alle bryllupsinnleggene (!!), men nå gleder jeg meg veldig til syinnlegg:D

    2. Gleder meg veldig til sy-innlegg!😄 Du er så flink! Føles nesten som når man venter på julaften, er så spent!

    3. Dette gleder jeg meg til! Er helt nybegynner med to tvillingjenter på 3 år, nettopp arvet symaskin og nyåpnet stoff og stil butikk i byen 🙂 Det må jo bare bli bra 😀

    4. Åååå, gleder meg så til å se hvordan dette blir, og forhåpentligvis klare å sy “sammen” med deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg