GALE KVINNER!

 

Altså… Det er like før jeg tar på meg den hjemmesydde 50’talls kjolen min, med underskjørt og det hele, bare får å ta en liten svingom i kveld! 

 

Jeg spurte manageren min i en liten bisetning, kanskje som et håp om at spørsmålet ville vandre ubemerket forbi. Litt skummelt, som å åpne opp lokket på alle sommerfuglene jeg har bevart i magen alle de gangene jeg har tenkt på det; “En ting jeg har veldig lyst til, er å ha sykurs, men det er litt vanskelig å komme igang”. 

La meg si at spørsmålet ikke vandret forbi i taushet. I stedet sitter jeg faktisk her og innser at de små sommerfuglene om en tanke jeg har hatt, skal bli til virkelighet. 

Men selv med retning, og veiledning for å kunne gjennomføre sykurs, så var det en ting jeg var nødt til å spørre om, nemlig om det er av interesse for dere. Derfor delte jeg en film på Snapchat (stinetuss) i dag, med et etterfulgt bilde hvor jeg skrev: Screenshot dette bildet om du er interessert i å delta på mitt digitale sykurs.

“R E A L L Y ??” 

GALE KVINNER!! Jeg håpet jo på at noen ville ha interesse av dette, jeg har fått en del spørsmål om jeg kan ha sykurs, det er faktisk slik jeg har begynt å spinne på tanken. Men 900!!!! Det hadde jeg ikke regnet med! 

Dette er RÅTT!! 

Jeg kommer tilbake med lmer informasjon og en plan for kurset når vi har jobbet litt lengre med prosjektet! Fram til da skal jeg tenkte så det knaser, og glede meg enda mer.  


– Speiltvillingene på Facebook – 

  

15 kommentarer
    1. Du skal vite det Stine, at du er til stor inspirasjon for mange 😊
      Bloggen din, og alt det hjemmesydde du har lagt ut bilder av der, er en av de viktigste grunnene til at jeg turte å bryne meg på symaskina 😉

    2. Bloggen din er en av grunnene til at jeg skrev symaskin på ønskelisten til jul, og min mann gav meg en flott Brother maskin som har alle mulige funksjoner jeg ikke har brukt enda.
      Blant de sømmene den kan gjøre er elastisk rettsøm og forskjellige overkastsømmer som jeg har brukt noen ganger.

    3. Hei igjen 🙂
      Lurte på om du kunne skrive et innlegg om symaskiner. Vet det finnes så veldig mye forskjellig der ute. Ønsker å kjøpe meg en, men vet ikke hvilke funksjoner som er bra og ikke. Hva må man ha? Forstår jo selvfølgelig at den beste er den som er dyrest, men siden det er min første så tenke jeg ikke å bruke en hel formue. Må jo finne ut om dette er noe for meg.

    4. Hadde vært interessert om det var et faktisk sykurs og ikke bare et digitalt et 🙂 Ser ikke for meg at man kan få den hjelpen som trengs når det foregår digitalt, da er det jo ingen som ser hva vi faktisk gjør rett og galt! Det blir jo egentlig helt likt som videoene du legger ut.
      Så mitt forslag er heller; lei et lokale og hold ordentlig kurs der, alle tar med symaskin og stoffet de vil bruke til kursets prosjekt 🙂

    5. Jeg er så med om du skal ha sykurs!
      Forrige syprosjekt måtte svigermor overta da jeg og maskinen ikke ble venner..
      Bloggen er kjempe koselig og inspirerende 😀

    6. Eg gler meg bare til at hobbyrommet mitt (ja eg er så heldig å har fått det) skal bli ryddig! Då skal symaskinen få stå på pulten heile tida 😀 Så ja takk til sykurs!

    7. Har deg ikke på snap, men JEG ville tatt screenshot 🙋🏽 syr en del selv, men bare veldig enkelt og selvlært – vil så gjerne lære mer

    8. Hvor har du fått tak i refleksvinyl fra? Så det i et gammelt, så er jo ikke sikkert du husker da, men prøver uansett 😊 Og hvordan fikk du trykket ut bokstaver av det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg