#skolissykrok

 

Jeg må bare få si at jeg koser meg med sømmen om dagen, og det gleder meg såå mye at det er så mange av dere der ute som også gjør det. For mange år siden (faktisk) laget jeg en tag på Instagram der jeg tagget alle klærne jeg sydde med #skolissykrok, etterhvert ble det flere og flere som hang seg på til min stoore glede! 

Jeg har brukt taggen litt for lite den siste tiden, så nå er det på tide å få fart på den igjen. Med så mange nye mønster, håper jeg at dere også tagger klærne dere syr med oppskrifter fra meg med #skolissykrok om dere deler bilder på Instagram. Det er virkelig en kjempe inspirasjon å se hva andre lager, og jeg digger å få muligheten til ikke bare å vise fram, men også se deres verk. 

Når man bruker taggen #skolissykrok så setter jeg veldig stor pris på at bildet faktisk viser ting som er sydd etter inspirasjon fra meg, og ikke helt andre plagg, eller salgsvarer.  

Jeg gleder meg til å se hva dere har tryllet fram, så del del del. Enn så lenge kan dere jo gå inn å søke inspirasjon i de bildene som allerede ligger der 😀 

Nå må jeg hive meg rundt her, for jeg har enda ikke begynt å pakke til vi reiser i morgen tidlig! 


– Speiltvillingene på Facebook – 

3 kommentarer
    1. Må bare si at jeg synes klærne du lager er så utrolig fin! Dessverre kan jeg ingenting om sying, ellers skulle jeg virkelig prøvd meg på mange av klærne du har lagt ut!

    2. Hei! Jeg er en av de som følger deg av alle andre grunner enn syingen, når kommer det noen ikke-sy-relaterte innlegg?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg