Eder og galle fra Herr Gresskar, velbekomme !

Annonse 

Jeg satt plutselig i besittelse av en hel pose skremmende gode Polarbrød, så jeg kastet meg rundt, og laget noen – bokstaveligtalt; skremmende gode matretter. 

Hvem sier vel ikke nei takk til litt eder og galle fra Herr Gresskar, med en frisk salat og noen myke ferske Polarbrød til? 

For mens gryteretten koker seg selv på platen, står det ikke på å skjære ut to øyne og en munn i et gresskar. Til slutt er det bare å helle gryteretten over, og legge ved noen ferske Polarbrød så er middagen reddet, og mange mammapoeng er sanket. 

– Sett fantasien løs
Setter man først fantasien løs, så synes jeg ikke det er noen grunn til å stoppe etter en deilig middag. 
Polarbrød kommer tross alt i veldig mange variasjoner; noen fine, noen grove, noen flate, noen hjerteformet –
Men en ting har de alle til felles: De er steike gode og veldig myke. 

Polabrød-gebisset 
Søtt og klissete, men så veldig godt! 

– et stykk Polabrød av typen hvete 
– smurt inn med et deilig lag peanøttsmør 
Så til den morsomme “biten”:
– plasser inn alle tennene (marshmallows) og en rød stor tunge (jordbær)

Polarbrød med spider
Et ypperlig kveldsmåltid for den lille i hus? Det skal jeg i alle fall si deg at ble den beste kveldsmaten jentene har fått på lenge. Selv om de egentlig spiste akkurat det samme en kveld litt tidligere, men det vet i ikke de, for det så ikke like kult ut da.

– Polarbrød i hjerteform
– en liten skive ost
– så to giganstiske druer skåret ut som en skremmende (ok da, ganske søt) edderkopp. Så en liten bil eple, med en utskåret munn, og med et søtt lite jordbær plassert i mellom en frådende av peanøttsmør-spytt.

Helt til slutt min favoritt: 
Skremmende gode

– Polarbrød sitt Mykt Tynnbrød av rug. 
– Fyllt med ost, skinke, krydder og litt ketchup. 

Så enkelt og en deilig lunsj det er! 


Kanskje har du dine egne ideer? Dette er uken for å slippe dem fri, i alle fall om der hviler monstere, zombier eller et stort bedrageri. 


– Speiltvillingene på facebook – 

8 kommentarer
    1. Hehe 😂 Så spennende kveldsmat fikk du ikke hjemme da du var liten 😋🎃 kreativ, du jenta mi 😍

    2. Hei, Stine!
      Dette er egentlig ikke relevant til innlegget, men jeg holder på med en god del DIY nå, inspirert (og noen kopiert) av deg. Men! Jeg skal prøve meg på kalenderen du lagde på starten av 2016, og jeg eeelsker kassen du bruker. Men jeg klarer ikke å finne noen som ligner noen steder, og jeg har ikke muligheten til å lage fra bunnen av. Har du sett noe lignende til en ikke for dyr penge noe sted (gave med pengegrense)?
      Gresskarmaten var forresten perf, MÅ prøve å lage noe lignende i morgen med mexicansk gryte!

    3. Fine Stine! Så flink du er! Du er så oppfinnsom!:-D Men du, jeg fikk litt vibben av at dette kanskje var et sponset innlegg? Eller? Kanskje du bare fikk lyst til å eksperimentere med ulike typer polarbrød selvfølgelig, jeg bare tenkte å påpeke at hvis dette skulle være sponset, så så jeg ikke noe “annonse”-merking! Det er du som er bloggeren her altså, og vet best om dette skulle stått i innlegget eller ikke -jeg bare minst at det måtte merkes (om det er en annonse i det hele tatt:-P vet jo aldri med deg, du skaper så mye gøy ut av alt og ingenting hele tiden!) Fortsatt fin kveld! Hilsen fast leser:-)

    4. Benedikte: Jeg skjønner ikke helt hvem kasse du mener? Kan du heller legge igjen en kommentar i det innlegget du refererer til? Så skjønner jeg litt mer av hva du hinter til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg