Den perfekte babyshower gaven

Da er vi hjemme etter en helg i hovedstaden sammen det de deiligste vennene. Det har vært et helt nydelig avbrekk, men nå er jeg tilbake og klar med litt inspirasjon. 
Jeg har laget en liten babyshower gave til en god venninne av meg, og jeg tenkte å vise fram hvordan man veldig enkelt kan lage en babyrangle. 

Alt du trenger et litt stoff, et liten stykke matpapir, og en trering. 

1. Så klipper du to stoffdeler, der det springer ut to “blader” fra en “stilk”. Målene kan du velge helt selv, men denne er omtrent 40 cm lang. 

2. Så klipper jeg ut et “blad” i matpapir. Grunnen til det er at når de sys inni, så blir det en nydelig knitrelyd når babyen leker med ranglen sin. 

3. Legg stoffene rette mot rette, og papirbiten oppå som bildet viser. Sy langs hele kanten, men la det stå åpent et vrengehull på ca 4-5 cm på den ene langsiden der mønsteret er rett.

4. Vreng stykket, og stryk det pent. 

5. Tre den rette delen av stoffet inn i ringen

6. Tre så “blandene” igjennom løkken, og stram til.  

Kjempe enkelt og veldig søtt <3 


– Speiltvillingene på Facebook – 

13 kommentarer

Siste innlegg