Hei, er det deg lille mageboer

Det store spenningsøyeblikket er over – kjønnet er avslørt! 

De siste 6 ultralydene vi har vært på, igjennom de siste 4 ukene, har vært betryggende fordi de alle sammen har vist en aktiv liten huleboer som vokser og gror fint. De siste 6 ultralydene har derimot ikke vært spesielt koselige, siden de kun har vært aktuelle på grunn av blødninger og problemer i svangerskapet. 

Dagens ultralyd bar derfor en helt annen stemning over seg. I dag hadde vi den ordinære ultralydtimen, den viktigste undersøkelsen av dem alle! Undersøkelsen som viser fosterets utvikling, forsterest organer, og fosterets kjønn for de som ønsker å vite det. 

I vårt forrige svangerskap så var den ordinære ultralyden vårt første møte med innsiden, og vi fikk oppleve det store sjokket av å finne to babyer der inne. I dag var det derfor ikke like nervepirrende og spennene som for fem år siden, men allikevel er det jo fryktelig spennende å finne ut kjønnet på det man har i vente. 

For oss gjør det situasjonene mer virkelig når kjønnet blir avslørt. Planleggingen kan begynne! 

Det viktigste er jo ikke hvilket kjønn det blir, men om barnet i magen ser ut til å være frisk, og det var en stor lettelse i dag og se at hjernen er i takt, at hjertet har sine fire kamre og at alt annet var helt som det bør være. Det er ikke annet enn utrolig å se hva et ultalydapparat klarer å vise, og jeg blir helt stum av begeistring. 

Så til kjønnet da: Det er nå jeg gjerne skulle avslørt kjønnet på baby, men jeg må bare beklage, dere må nok vente litt til, for det er to stykker som fortjener å vite det først. To jenter som enda er i barnehagen, men som gleder seg inderlig til å bli storesøstre <3 

Vi fire skal bli til fem! <3 

Hva tror du? Gjemmer det seg en gutt eller ei jente i magen denne gangen? 


– Speiltvillingene på Facebook – 

45 kommentarer
    1. Så kjekt å endelig få ha en ultralyd av det kjekke slaget, der bekymringene kan legge til side litt ☺️💛
      Tipper det er to jenter som snart er fra seg av spenning !:)

    2. Selvsagt skal de vite det før oss ❤❤ Det skulle nå bare mangle 😀😀Har en liten følelse på gutt 💙

    3. Jeg har et forslag, bruk det om du vil eller ignorer om det ikke passer dere! 😃Kan ikke du filme reaksjonen til jentene når du forteller de kjønnet? Og om du syns det er Ok så kan du poste videoen, og på den måten får vi vite kjønnet av å se videoen? 😃 eller har du en annen plan på hvordan du forteller det til oss spente lesere? ☺️☺️
      Hilsen Synnøve

    4. Jeg tror det blir gutt på dere også, vi skal selv ha en gutt med termin 25.juni 😀
      Må innrømme at jeg har et håp om at du får gutt så kanskje jeg er heldig å få litt inspirasjon til å sy gutte babyklær!
      Gratulere så mye uansett om det er søster eller bror, vi vet jo at det ikke er det viktigste ❤️

    5. Så koselig å endelig få vite kjønnet! Jeg skjønner det må gjøre det hele mer virkelig, selvom det viktigste så klart er at barnet er friskt. Jeg tror Otilie og Olivia skal få en liten lillebror. 🙂

    6. Jeg har en liten følelse på at du venter en liten gutt. Men jeg vet ikke helt.. Jentene blir nok bra storesøstre for den lille. Gleder meg til å få vite kjønnet!

    7. Jeg liker bloggen din, men akkurat dette innlegget minnet meg litt for mye om Mamma til Michelle sin blogg 🙂 Fikk liksom inntrykk av at du skulle si hvilket kjønn det var, også gjorde du ikke det.
      Hilsen ei som er like langt på vei som deg, og følger deg spent 🙂 Lykke til med graviditeten videre!

    8. Så herlig!! Kan tenke meg det blir en glede å fortelle de to søstrene ❤❤
      Jeg venter selv på ordinær ultralyd, er min første og jeg er meget spent på hva det blir – har en magefølelse, så får se om den stemmer 😉
      Jeg tipper dere får en lillebror i familien 💙

    9. Livet er unikt , ble selv farmor i dag for første gang , ubeskrivelig følelse. Så stolt , enda stoltere en den dagen da jeg ble mor , tenk at ditt barn har klarte å skape et slikt underverk , så perfekt 👌🏼
      Om jeg skulle gjette så for du en liten bondegutt som passer på dere alle 👶🏻 Lykke til 👍🏼

    10. Godt å høre at lille spiren er helt perfekt💜 Jeg tipper at det gjemmer seg en gutt i magen denne gangen☺️ Håper resten av svangerskapet går greit☺️

    11. Så spennende ☺️Så godt å høre at spiren vokser så fint ❤️ gleder meg til å følge med på bloggen videre 😊

    12. Hei! Tror det blir en gutt 😊 du tar fantastiske bilder!!! Er det lov til å spørre om hvilket objektiv du pleier å bruke eller hvilket du har brukt på bildet?

    13. Du spør:
      Hva tror du? Gjemmer det seg en gutt eller ei jente i magen denne gangen?
      Jeg svarer: JA! En gutt ELLER ei jente!
      Du verden så morsom jeg var (ha, ha).
      Aner ikke, men holder en liten knapp på en gutt 🙂

    14. Jeg kjenner jeg er kjempespent, hehe! Jeg tror kanskje det blir en jente til jeg! Føler det er vanlig når man har to jenter fra før, men det er kanskje mest fordi jeg har to søstre selv!? Uansett, som du sier, det viktigste er jo at babyen har det bra i magen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg