5 åringer i hus om 6 dager…

Det kan slå meg som en knyttneve i magen når jeg kommer på at de små jentene mine fyller FEM år til fredag. FEM år! Jeg som så ofte sier “Da jeg gikk gravid i fjor”, når jeg skal snakke om tvillinggraviditeten, da skjønner dere kanskje at jeg er litt på bærtur. 

På en måte føles det som om jentene kom i fjor, på den andre siden klarer jeg ikke huske et liv uten barn. 

Barna der i mot synes ikke det skremmende at de blir enda ett år eldre. Dette har de gledet seg til lenge, for de drømmer egentlig bare om å fylle 6 år og begynne på skole. 

Aldri en bursdag uten ett tema! 

Jeg kjenner i år, med en ganske stor mage på slep, at jeg ikke kommer til å ta av når det kommer til dekorasjoner og pynt til bursdagsfesten. På den andre siden; kjenner jeg meg selv rett, så blir det vel til at jeg lager litt greier ut av det allikevel ! 
Her har jentene drømt om enhjørningbursdag siden lenge før jul, så da kommer jeg vel ikke utenom. 

Inspirasjon er hentet ( fra pinterest så klart) – men dog tror jeg nok at jeg kommer til å dempe ned temaet noen hakk fra hva som er å finne der inne! Haha. 

Jaja, jeg får kjøre meg en tur å handle inn litt moro, så skal vi se om det blir enhjørningfest til neste helg! 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

8 kommentarer
    1. Må sei det er litt morsomt å enderlig finne nokon som har fått tvillinger på samme dato som meg. Eg fekk 4 år etter deg vel og merke.

    2. Så gøy med enhjørningstema 💕😊 Ville bare tipse om at Nille har fått inn enhjørningshårbøyler.

    3. Enhjørning kake ser så fine ut, og jeg tenkte det vil jeg klare 😂😂 jeg gjorde ikke det, men hadde ikke prøvd meg på fondant før 😂 men 7 åringen var strålende fornøyd selv med noen bretter nederst. Lykke til flotte du 🦄

    4. Bli med å støtt foreldreopprøret på facebook. Bry deg om at barn skal ha en god hverdag i barnehagen. Slik det er nå er bemanningen #uforsvarlig. Gjør en forskjell, signer kampanjen og bruk din stemme for å påvirke regjeringen.
      Hilsen en ped leder som elsker bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg