DIY Enhjørning – godteriposer

Fordi jeg enkelt nok elsker det

Med en liten ironisk tone sendte jeg ut et snapchatbilde til noen nære venner. Bildet viste et par av de hjemmelagde enhjørning- godteposene, med denne teksten til: Det er klart man må lage hjemmelagde godteposer til barnas bursdag 
Ganske kort tid etter poppet det inn en melding fra min søster: og mødrene i barnehagen kommer til å hate deg 

Heldigvis kunne vi le godt av det, for både hun og jeg, og mødrene i barnehagen vet at når jeg steller i stand litt i overkant mye, så gjør jeg det ikke for å vinnen noen status, eller for at jeg skal virke bedre enn noen andre – alle vet at når Stine styrer og ordner er det fordi hun bare simpelt nok elsker det. 

Heldigvis er det mange som elsker å være kreativ og lage hjemmelaget moro, fremfor å kjøpe alt ferdig. Derfor har jeg også laget en video på hvordan disse godteposene er laget. De er ikke rimeligere enn kjøpte poser, for slikt dill dall fra hobbybutikk koster jo litt, men jeg viser også hvordan jeg enkelt bretter helt vanlige kopieringsark til å bli slike fine poser, og da går det an å spare noen kroner samtidig som man kan ha det morsomt sammen i kreativitetens verden. 

Eksempel: la barna tegne, eller fargelegge arkene – og brett de sammen til poser, så har du et nydelig og rimelig alternativ til kjøpte godteposer. 

Snurr film og se hvor enkelt det gjøres

video:diy enhjørningposer

Kun ved å dyrke kreativitet – kan den vokse 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

9 kommentarer
    1. Wow! Jeg er helt imponert! Jeg bare lurer på – alle disse kreativitetene dine, kommer du på det selv, finner du inspirasjon eller har du lært det fra andre? Det dukker jo opp alt mulig på denne bloggen din, og alt er like pent<3

    2. Fantastisk!! Nydelige! Det passa helt perfekt her med ei som fyller i mai og det er kun enhjørning som teller her. Manglet bare godteriposer her. Disse var helt nydelige 🙂 Men hvordan ble øynene laget ?? Hvor handler du blomstene? Takk for inspo !! 🙂

    3. Kjenner det er skikkelig trist at jeg bare har gutter når jeg ser disse jentete innleggene dine 😭😭 SÅ søte daaa! Gleder meg til å se hele resultatet på bursdagen

    4. Så flink du er, de ble helt nydelige.
      Og tusen takk for at du er så snill å deler video av hvordan du har fått det til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg