Babyshower

Nok en gang fikk jeg beviset på at jeg har verdens beste venninner

I går overrasket ni av de flotteste damene jeg kjenner meg med suprise, enestående mat, kaker til magen omtrent sprakk og helt ville gaver.. Men det beste av alt var stemningen rundt bordet, jeg husker ikke sist jeg har ledd så mye som i går. Jeg tror faktisk jeg har ledd på meg en liten strekk, for jeg er altså så sliten i magen i dag. 

Nei, jeg har egentlig ikke ord som kan beskrive det jeg føler for venninnene mine. Hver og en av de er så unike og fantastiske, og det at de i tillegg ønsker minste jenta vår så velkommen til verden kan jo ikke gjøre meg annen enn rørt.


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

10 kommentarer
    1. Så koselig! Vet du hvor oppskriften på den strikkede dressen er fra (den som ligger i esken)? Den var helt nydelig😍 slik vil jeg også strikke!

    2. Så gøy med babyshower! Vel fortjent 😀
      Jeg er helt nybegynner og har lyst å kjøpe meg symaskin, men har ingen kunnskap på området. Har du noen tips til hvilke funksjoner symaskinen bør ha?

    3. Har dere bestemt dere for navn på babyen? 😊 Ser ut som kaninen på bleiekaken holder bokstaven V? 😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg