Stolte tårer etter barnas dag

Gratulerer med dagen som var til det ganske land! 

Tårene presset seg på i det dette bilde over sto foran meg på skjermen. Rørt som bare en mor kan være. Følelsen av å være verdens heldigste, der jeg står med to helt unike, fanastiske jenter på hver min side, og med et tredje mirakel trygt plassert i magen. 

Otilie og Olivia har på seg sine nye, helt nydelige bunader, sydd av mormoren. De har blitt så store at de har fått like bunader som mammaen sin, tanta og mormoren og kusinen. Dette er en Vestfoldbundad med brokadeliv – og stammer fra indre Vestfold der vi har våre røtter plantet. 

Tre kusiner og verdens morsomste mamma/tante
Vi voksne har bunaden i sort modell, mens barna har fått den røde. Og hvis dere lurte på hvor morsom jeg er, så finner dere svaret i de tre helt vidunderlige jentene våre.  

Dagen vår startet med 17.mai-frokost hos mamma og mann sammen med min søster og hennes familie. Videre dro vi å gi i 17.tog, før vi spiste pølser og kaker hos jentene ene oldemor på mannen sin side. Videre etter det var det å reise til den lokale samlingsplassen for å leke, og være mer familie på min side. Så ble ettermiddagen og kvelden tilbragt hos et fantastisk vennepar og familien dems. 

Det overrasker meg alltid hvor mye man rekker på 17.mai, og det finnes ikke mange dager som er så koselig som denne 

Jeg håper du hadde en fantastisk feiring i går 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

8 kommentarer
    1. Lurer på om du kommer til å ta på deg prosjektet å sy bunad til jentene dine når de skal konfirmeres? ☺️
      Fine dere var 😀

    2. Såå fine bunader!! Kan du lage et innlegg med bilder av jentene fra hver 17.mai de 5(6?) årene de har levd? 😀 Regner med du har fluss av bilder fra alle årene hihi

    3. Åh for noen nydelige jenter i nydelig bunad! Jeg har helt lik i bunad selv 🙂 Ser ikke så mange som har den, bare den ensfargede Vestfold bunaden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg