Jenta mi er klar for verden


Foto: Ada Marlene Vrolijk

Det føles nesten helt absurd og så sinnsykt kult! Vesla i magen regnes i dag som ferdig, jeg har kommet meg til uke 37+0. Det betyr at svangerskapet er fullgått! Det gjenstår 24 dager til terminen og i natt har hun vært med på å feire stor jente dagen ved å faktisk la meg sove i hele 8 timer. ​


Foto: Ada Marlene Vrolijk

For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta graviditetsbilder. Det var egentlig ikke noe jeg hadde en plan om å gjøre, men så innså jeg at dette er den siste gangen jeg skal få oppleve å gå med en voksende mage, og da fikk jeg veldig lyst til å forevige det igjennom bilder. 

Jeg angrer ikke et sekund på det!!

Jeg spurte rett og slett samboeren til min manns ene forlover. Hun jobber som fotograf, og har et øye for å virkelig få fanget de helt utroligste bildene. Hovedsakelig har hun tatt bilder av hester, men hvis du tar en titt på de hestebildene hun har tatt, så skjønner du fort at mange også har etterspurt om hun kan ta bilder av baby, barn og bryllup også. 

Du må gjerne la deg trollbinde av det arbeidet hun har gjort igjennom hennes hjemmeside. Eller igjennom hennes Facebook-fotoside 


Foto: Ada Marlene Vrolijk
Foto: Ada Marlene Vrolijk


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

16 kommentarer
    1. Åh, så nydelig. Og så spennende! Jeg har selv kommet til uke 24 nå og kjenner at tiden begynner å gå veldig fort. Skal ta gravidbilder i slutten av denne måneden. Tenkte også at det ville være veldig fint å ha gravidbilder. Er jo ikke noe bare, bare. <3 Masse lykke til videre.

    2. Jeg blir rørt og tårene triller….😍 Vakre bilder, og helt fantastisk at dere har kommet helt til et fullgått svangerskap💜💕💕

    3. Jeg fikk tvillinger for 11 mnd siden, og siden jeg og mannen hat bestemt oss for at to er nok, så ble det bare en graviditet på meg. Nesten så jeg føler meg litt snytt… Jeg har absolutt ikke lyst på flere barn, men jeg har veldig lyst til å være gravid igjen. Spenningen om mensen kommer eller ikke, følelsen i kroppen når den ikke kom, graviditetdtesten (befolkning en sånn på strips), å fortelle det til mannen, hemligheten vi hadde sammen, den første ultralyden der to hjerter banket så godt, å fortelle det til verden, selve svangerskapet som gikk som en drøm!! Også endre hele greia med et kjipt planlagt ks… men det var veldig gøy å se de to bittesmå babyene som lå pent innpakket og sov da. Håper jeg snart får en morsfølelse for de også, kanskje en vakker dag. Lykke til med resten. Gleder meg til å se henne.

    4. Kirsten: For oss er det mer enn nok med tre barn, i tillegg ønsker jeg ikke å la kroppen min gå igjennom enda et svangerskap etter to risikosvangerskap 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg