Hver time, hvert minutt, hvert sekund

Reklame | Daniel Wellington

For hvert slag klokken på armen min gjør, er jeg ett slag nærmere møte med framtiden – Tiden jeg så lenge har ventet på – Til det evige klokkeslettet på den uviste datoen, da min tredje datter trekker sitt første åndedrag. 

Akkurat det klokkeslettet, vil være ett av svært få klokkeslett jeg alltid vil bære med meg i hjerte 

Tid betyr alt, da klokken slo slaget 00:00 i natt plinget en varsel opp på min mobil – “du er i svangerskapsuke 37+0”. Det klokkeslettet betyr at min tredje datter slapp å bli født prematur.  

Tiden er ikke lengre bare ett ur – det er så mye mer enn det 

Med stolthet bærer jeg den med meg på håndleddet hvor enn jeg går, igjennom en av de mange fantastiske klokkene fra Daniel Wellington. I mai kom den nye kolleksjonen med klokkene Roselyn og Bayswater – en nydelig rød, og en nydelig blå. 

Rabattkoden: STINES – gir deg 15% rabatt på den nye kolleksjonen og alt annet du kan finne på www.danielwellington.com 

Så enkelt å bytte reim

Han man har en Daniel Wellington klokke fra før, finnes det mange ulike reimer, både i lær og tekstil som alle passer til den klokken du har. Pass bare på at om du bestille ny reim så bestill til den urskiven (design og størrelse) du har.  

– Se alle klokkereimene her 

Hvis man ønsker å benytte seg av tekstilreimene til Daniel Wellington – slik som disse to nye Roselyn og Bayswater, er det nesten latterlig hvor enkelt det er å bytte den ene reimen til den andre. På sekunder kan man fornye eller endre hele klokkens utseende som dette:
 

Husk å få med deg rabattkoden: STINES – og gå sommeren med ny klokke i møte.

– Gratis frakt verden over. MVA og Toll kommer i tillegg

MVA og Toll: 
Når du handler på Daniel Wellington i Sverige, trekkes mva. fra prisen når du betaler i nettbutikken. Dvs. kjøper du en klokke til 1499,- så betaler du 1199,- for klokken i nettbutikken. Mva. kostaden betaler du når klokken kommer til Norge + et lite tollgebyr.


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

4 kommentarer
    1. Å,nei🙈 DW har bare altfor mye lekkert! #hekta
      Vet du om man fortsatt må betale de gebyrene og sånt om man handler for under 300?(en sånn reim + rabattkode blir jo under 200kr..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg