Savn

Foto: Ada Marlene Vrolijk

En dag kommer jeg til å savne denne kula, men akkurat nå savner jeg kun å møte hun som gjemmer seg inni meg.

Det er rart hvor forskjellig dagene er. Den ene dager sprekker jeg av stolthet over den store magen jeg bærer med meg, jeg er full av energi og føler meg vakker. Neste dag kan jeg kjenne det bobler over av frustrasjon inni meg, og selv om jeg ikke skriker høyt, skriker jeg inni meg – Nå må du komme ut, for jeg holder det ikke ut mer!!  

Det er klart at søvnkvaliteten begynner å bli fryktlig dårlig, men enkelte netter føler jeg aldri at jeg er innom dyp søvn. Da er det skikkelig tøft å være høygravid i ekstremvarme, i tillegg til å være mamma til to femåringer, og ha en mann som jobber ALT for mye, for å rekke å komme ajour med en del prosjekter før vesla og sommerferien kommer. 

Enda er det 18 dager til terminen, og går jeg over kan jeg potensielt gå gravid i 29 dager til – så litt tidlig er det å bli utålmodig. 

Det bare gledes så vanvittig mye til å se hvem som gjemmer seg der inne


Foto: Ada Marlene Vrolijk

1 kommentar
    1. Kjenner igjen den følelsen, jeg var også ekstrem utålmodig mot slutten 🙂 Tiden går så altfor fort, og nå sitter jeg her plutselig med en datter på 4 måneder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg