Sommeren 2018!

“Krisesommeren” (bonden) – “Tidenes beste sommer” (alle andre) – “Den første sommeren med Vilde” (meg) 

Nå har jeg nettopp tørket støv og fluemøkk av dataskjermen, ja, så lite er den brukt de siste ukene. Til mitt forsvar har det vært sommerferie, jeg har blitt trebarnsmamma og ja, jeg er faktisk i mammapermisjon.
At jeg skulle ta meg et så langt opphold, det hadde jeg ikke trodd på forhånd, men det at jeg har klart å unne meg nettopp det er noe jeg er glad for at jeg har gjort. Det er en tid jeg aldri får tilbake, og det er jo klart man kan si det om en hver tid, men disse første ukene med et nyfødt barn i armene, det er større og viktigere enn alt annet. 

Denne sommeren topper det meste, om det er i retning helt krise, eller i retning helt episk! 

For meg har denne sommeren vært som magi, totalt uvirkelig og helt ubeskrivelig. Ikke bare har sommeren slått alle varmerekorder og antall soldager, jeg har i tillegg fått benytte hver time og hver dag til å bli kjent med et nytt menneske – min egen lille datter, og hun er like fantastisk som denne sommeren har vært – så du kan jo tenke deg..

I morgen starter hverdagen igjen og etter fire uker med tre barn hjemme kjenner i alle fall jeg at jeg er klar for rutiner, barnehage og så klart en hel masse babykos i litt fredeligere omgivelser. 

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

7 kommentarer

Siste innlegg