Den bortglemte hage

Aldri før har sommeren vært nydeligere, aldri før har vi brukt hagen så lite.. 

Det blomstrer og er rent vakkert i den lune utestuen. Den store sofaen og de nydelige blomstene lokker meg stadig bort, men bare minutter senere må jeg forlate stedet. Uansett hvor koselig det kan se ut, er det ikke et sted på denne gården det er mer uutholdelig å være. Jeg er sikker på at gradestokken denne sommeren hadde passer femtitallet om termostaten var blitt plassert i den lune kroken vår. 

På Haugan blåser det alltid –  pleier vi i si med åpent landskap i alle retninger. Ikke rart vi bygde levegg og satte opp hekk for noen år siden… Lite visste vel vi at det skulle være mulig å få en sommer som denne  😅

De seks små hårballene vi har hoppende i hagen, synes det er ganske behagelig nå som gradestokken viser 17 grader klokken 9 om morgen i stedet for 25 like tidlig. Aldri har vel kaningården sett så tørr og stusselig ut, men en grønn kvast fra et epletre gjør livet verdt å leve allikevel. 


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

5 kommentarer
    1. Så fin uteplass dere hadde! Kan jeg spørre hvilke forhandler overbygget/markisen er fra? Var så lekker måte å kombinere skjerming fra sol, men samtidig ha muligheten for å åpne opp 😊☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg