Sorte detaljer på et hvitt kjøkken

Reklame | Jollyroom

Plutselig fikk jeg totalt dilla på sort! Ganske morsomt egentlig ettersom jeg de siste 7 årene har jobbet bort omtrent hver sorte detalj i hele huset. Nå derimor trekkes jeg mot det sorte og sorte detaljer sprer seg stadig utover i gele huset. 

Siste tilskudd av sort; nye matstoler
Nå som vi har fått tredje jenta måtte vi også ha en tredje matstol til kjøkkenet, og da bestemte jeg meg faktisk for å bytte ut de to hvite vi har hatt fra før av og gå for tre nye i sorte. De hvite var ikke mer enn ett år gamle da malingen begynte å slippe taket… Derfor prøver vi noe nytt denne gangen, og så langt elsker både jeg og jentene de nye matstolene 😀 

Matstolen er fra Jollyroom – der de har såå mange fine matstoler  (reklamelenke)

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

12 kommentarer
    1. Skjønner at dette er reklame, og at du sikkert har fått de nye stolene. Men litt skuffet over at du (som er så flink til dette ellers) ikke pusset opp de to 1 år gamle stolene, i stedet for å skaffe nye. Håper du ga bort de gamle, og ikke kastet de? Da med tanke på miljøhensyn.

    2. Så koselig kjøkken! Det kan hende jeg husker feil nå, men Jeg mener å huske at dere hadde gulvbelegg på kjøkkenet før du pusset opp? Dersom det stemmer så lurer jeg på: hvordan har det holdt seg med maling? Og hva slags maling brukte du? Siste spørsmål: har det vært behov for vedlikehold? 😊

    3. Victoria: Du husker godt 😀 Det er gulvbelegg enda, som jeg malt med en gulvmaling (husker ikke navnet). Den skulle nok fått seg et strøk til nå, for det har flasset litt av noen steder, men nå er det så kort tid til vi skal bygge nytt hus at det får være som det er 🙂

    4. anonym: Stolene var 5 år gamle, ikke ett, og ja, jeg har ei venninne som lette etter stoler å kjøpe brukt fordi hun ønsket å male de i samme farge som kjøkkenet sitt 🙂 Derfor passet det veldig godt at hun kunne overta stolene som uansett trengte et malingsstrøk 🙂

    5. Kan du skrive et innlegg om prosessen med å bygge et nytt hus? Hvor mange soverom skal dere ha, osv osv. Veldig spennende å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg