Fra stylist til spikerpistolen

Noen ganger er kontrastene i livet mitt så enormt store og da elsker jeg det som mest! 

I går levde jeg “glam-livet”, sminke og hår var overlatt til en stylist, som videre fulgte meg for å passe på at sminke og hår ikke kom på avveie. I dag har jeg sprunget fram og tilbake mens jeg har traktet kaffe til en kaffetørst gjeng, og saget og skudd for harde livet i mellom slagene med amming og rugging av vogn.

Det hele føles til tider helt surrealistisk, men også så sabla gøy. 

Fra event, til låve, til innspilling av reklamefilm og tilbake til låven! Fra sminke og negler, til skrubbsår og malingflekker. La oss bare kalle livet “godt og blandet”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg