En prinsessedrøm

I dag tok jeg med alle tre jentene på shopping på Oslo City, etter at vi var ferdig med dagens jobb. Det var jeg som hadde lovet at de to på fem år skulle få lov til å handle noen nye leker med sine egne lommepenger. Men jammen klarte jeg å få shoppet til meg selv også, med barnevogn og to litt vimsete på slep.

Nå sitter jeg her på hotellet, i en helt nydelig leilighet, og jeg har på meg min nye kosegenser. Jeg vet ikke om det er følelesen av å leve ut en prinsessedrøm, om det er fordi jeg blir påvirket av å være med twinsa på fem, eller om det rett og slett er fordi vi bor i et rosa hus, men genseren jeg fikk med meg hjem fra shopping i dag er så rosa som den kan bli.

En ting vet jeg sikkerhet etter disse dagene borte – det blir definitivt ikke siste jentetur. Jeg har laget meg en flokk, og den flokken er det beste selskapet jeg kunne fått.. Selv om vi savner bitte litte granne pappaen og må ringe han et par ganger om dagen for å holde ut.

5 kommentarer
    1. Hei!
      Da dere var i Oslo bodde dere rett ved meg. Jeg gikk forbi dere noen ganger – og jeg ble litt starstruck siden jeg har fulgt bloggen din så lenge. De jentene dine er så fantastiske! 😀 Håper dere hadde det fint her i Oslo! ;-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg