Gir bort et gavekort på 2000,- hos Nelly

Reklame | Nettbonus

Jeg har to deilige gleder å dele med deg, og jeg skal prøve å være så kort og konsis som det er mulig:

  1. Du kan få tilbake penger hver gang du netthandler, ved å registrere deg på Nettbonus.no, det er så klart helt gratis
  2. Du kan vinne et gavekort på 2000,- hos Nelly som jeg skal gi bort i slutten av uken

Jeg skal forklare litt bedre. Nettbonus.no er en side som har inngått avtale med nesten 200 kjente nettbutikker. Hver gang du handler i en av disse butikkene igjennom Nettbonus.no får du bonus på kjøpet, altså penger tilbake. Et eksempel: Handler du på Nelly får du 7% av salget tilbake.

Det er utrolig mange nettbutikker som er med i denne ordningen, så derfor er det en veldig stor sannsynlighet for at du får penger igjen på salg du allikevel kommer til å kjøpe. Siden det heller ikke koster en krone å registere seg eller bruke Nettbonus.no så er det verste som kan skje at du glemmer å gå innom Nettbonus.no før du handler slik at du ikke får bonusen din.

Her er mine favorittbutikker som Nettbonus.no har avtale med, så da skjønner du sikkert at det etterhvert blir mye penger å få tilbake – for sannheten er jo at omtrent alt jeg kjøper finner jeg i en av disse nettbutikkene.

Slik fungerer det:

  1. registrer bruker HER (det tar to sekunder)
  2. klikk på den nettbutikken du har tenkt til å handle i, og shop på vanlig måte.
  3. Når du har gjennomført et kjøp får du mail fra Nettbonus.no om at handelen er registrert.
  4. Oversikten over bonusen din finner du i Nettbonus.no, og når beløpet når 200,- kan du overføre pengene tilbake til bankkontoen din.

VINN GAVEKORT HOS NELLY PÅ KRONER 2000,- (konkurransen er avsluttet, jeg vil gratulere Liv med premien) 

Trekkingen av gavekortet skjer til søndagen, 2.september.
For å delta :

  1. Registrere deg i Nettbonus.no HER
  2. Legge igjen et smilefjes i kommentarfeltet til dette blogginnlegget (husk å skrive inn mailadressen din i ruten for det, slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner)

/ Nytt antrekk fra Bik Bok – det kan bli bonus av sånt 😀


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

526 kommentarer

Siste innlegg