Første fotobok av Vilde <3

Reklame | Fotoknudsen

Jeg tror ikke jeg kan få skrytt fotoknudsen.no nok opp i skyene, så da jeg fikk vite at de ville gi meg en rabattkode å dele med leserne mine, så ble jeg helt vilt glad!
Rabattkoden: TVILLING gir hele 40 % avslag på alle produkter i nettbutikken fra i dag og til og med 10. september. 

Hvor mange bilder jeg har mistet, eller hvor mange bilder som bare har blitt glemt på en ekstern harddisk fordi jeg ikke har fått de inn i ett album, det orker jeg nesten ikke å tenke på, og jeg tviler på at jeg er alene om det. Derfor så oppfordrer jeg deg til å sparke deg selv bak å gå inn på fotoknudsen.no og lage fotobok nå som du kan få så god rabatt.

Jeg utsatte og utsatte fordi jeg trodde det var fryktelig tidkrevende og avansert å lage fotobøker. Sannheten er at tiden det tar å lage en fotobok er helt fantastisk koselig og rørende fordi man jo bringer fram minnene fra de beste opplevelsene.
Den første boken jeg laget, laget jeg for ett år siden, bryllupsboka vår. Jeg laget den hos fotoknudsen.no og jeg ble så overrasket over hvor enkelt det var å lage fotobøker i deres fotobokprogram. I løpet av de siste 12 månedene har jeg framkalt åtte fotobøker hos fotoknudsen, og det er åtte flere enn jeg har laget hele resten av livet.

Den siste boka jeg har laget er selvfølgelig om Vilde, og hennes start i livet: graviditet, fødsel og nyfødttiden. Øyeblikk som virkelig fortjener å få komme inn i ett album. 

Hvert år, de siste fire årene, har vi gledet besteforeldre, oldeforeldre og oss selv med å gi kalendere med bilder av barna til jul. Jeg var solgt etter første pakke jeg mottok i posten, så etter det har julekort, takkekort og invitasjoner blitt bestilt igjennom siden.

Det at det er så utrolig enkelt og raskt å lage fotoprodukter er hovedgrunnen til at jeg er så glad i denne fotosiden, i tillegg må jeg gi de skyrt for utrolig rask levering og en enestående kvalitet. Når jeg lager fotobøker, bestiller jeg bøkene med layflat innbinding og glanset ark. Bildene blir råfine, og man kan til og med plassere bilder midt i bretten uten at det gjør noe.

Dåpsinvitasjon 
Nå er det ikke lange tiden til mini skal døpes, og siden jeg også bestilte invitasjonene til dåpen på fotoknudsen så har jeg lyst til å vise de fram.

Invitasjonene har jeg laget på dobbelt kort, og papirtypen høykvalitets Premium matt. Jeg synes de ble så utrolig fine, og det beste ved at jeg bestemte meg for å lage invitasjoner som dette er jo nettopp det at jeg tok meg litt tid til å ta noen helt magiske bilder av mini, som jeg ellers antagelig ikke ville gjort.

Jeg takker fotoknudsen og gjentar: Rabattkoden: TVILLING gir 40 % rabatt i hele butikken fram til, til og med 10. september.


 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

4 kommentarer
    1. Dette var midt i blinken! Jeg har hatt lyst til å bestille et bilde til å ha på veggen som pappa skal få på 50-årsdagen sin, men det er litt dyrt så jeg har bare utsatt det. Men nå kan jeg gjøre det:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg