Når høstvinden stormer

I dag har vinden virkelig fått det til å ule i veggene, men gradestokken har vært på hele 16 grader i skyggesiden, så kaldt var det ikke da vi tok turen ut i naturen med 3 andre mammaer og 3 andre babyer. 

Barseltreff på plasser som dette er og forblir magisk. 

Jeg vet hvor enkelt det er å bare bli innendørs når man har baby, men om man bare orker å passere den dørstokken.. .. fy søren å det er verdt det! 

Vilde har fått det vakreste strikkesettet som moren til en av mine fantastiske venninner har strikket. Strikkede gaver er faktisk det jeg setter aller mest pris av alle gaver jeg kan få. Jeg vet ikke om noe som er vakrere eller bedre enn hjemmestrikk, og jeg blir så sykt rørt over at noen legger ned så mye tid og kjærlighet i et plagg, for meg er det så verdifullt.

 Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss – 

7 kommentarer

Siste innlegg