My guilty pleasure

Reklame | MayBeauty

Tenk at jeg skulle bli enda mer kreativ som nybakt trebarnsmamma enn som tobarnsmamma! Hvem hadde vel trodd det?

– Når jeg ammer på den venstre puppen, da har jeg funnet ut at jeg har ca 7 minutter på meg, til å sende et par mailer med den høyre hånden.

– Håret mitt er alltid mye mer kreativt enn før, for nå lar jeg puten style dagens frisyre i løpet av natten.

– Jeg har funnet mange nye kreative måter på oppbevare sjokolade på, som for eksempel i stellebaggen til mini, der ingen andre enn meg er å snoker.

Men der jeg virkelig topper på kreative innspill, det er når jeg har spabehandlig mens jeg er mamma og samtidig jobber på med et kreativt påfunn.

Det er om å gjøre og rekke mest mulig på tiden det lille tiden mini sover på dagtid. Tiden som er min tid – min eneste tid, helt for meg selv. Er jeg heldig får jeg tre timer, mens andre ganger varer det bare i noen korte halvtimer – det gjelder å være effektiv.

Bøker tar jeg i lydform og ansiktsmasker og hårkurer sammenkobler jeg alltid med et kreativt prosjekt! Selv om jeg da ser gal ut, føler jeg meg uovervinnerlig etterpå!

Denne uken har jeg testet noen nye produkter. Du har helt sikkert sett denne sorte ansiktsmasken fra MayBeauty før? Det har jeg i alle fall, og jeg har alltid tenkt “dette ser for godt ut til å være sant!”

Nå har jeg endelig fått testet, og det er så vilt. Denne masken er det råeste jeg noen gang har prøvd!

Slik bruker man The Incredible face mask:

  1. Vask huden og rens den av for sminke.

  2. Påfør Face Mask med kosten, unngå bryn.

  3. La Masken tørke i ca 30-40 minutter.

  4. Dra så av masken og se hvor mye den får med seg av sorte prikker og døde hudceller. Jeg fikk av min i en stor del, litt Haloween følelse på den!

Samtidig som ansiktsmasken fikk virke, prøvde jeg ut hår masken som også er fra MayBeauty. Jeg ble så glad da jeg så at de hadde en hårmaske med moroccan olje i, for er det noe håret mitt velsigner og som jeg anbefaler til alle jeg kjenner så er det produkter med moroccan. Det gjør virkelig underverker for slitte hårtupper og blast hår.

The Incredible Face Mask skal tørke på huden i 30-45 minutter, og hårmasken skal virke ca 30 minutter, derfor er det perfekt å kombinere behandlingene for en hjemmespa, mens man for eksempel snekrer en bilderamme, eller legger beina høyt på sofaen? 🙂

Ansiktsmasken fjerner virkelig døde hudceller, hudormer og overflødig olje. Jeg ble så sjokkert over hvor mye ekkelt denne masken fjernet fra huden, og selv hvor ekkelt det er, så må jeg nesten bare vise for at du skal få se det selv.. ! Vilt eller hva?

Følelsen etterpå var helt magisk, jeg tror jeg kunne konkurrere med huden til mini på fire måneder, så myk og behagelig ble den.

Som et nytt menneske

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg følte meg som ett nytt menneske etter denne behandlingen. Håret ble som silke, huden som en baby, fri fra urenheter og hudormer og jeg luktet himmelsk. Haha. Det er ikke så mye som skal til!

Vil dere også pleie ansiktet og håret? Jeg har fått lov til å dele 1 gratis Moroccan Miracle Hair Mask, verdt 199 kr, når du handler Face Mask eller et annet produkt fra MayBeauty. Moroccan Miracle Hair Mask er en dyp behandling som pleier håret, fjerner krusete og gir det glans. Håret blir babymykt. Hårmasken kommer med en hette, denne beholder varmen og hårmasken på plass.

Produktene fra MayBeauty er ikke testet på dyr og inneholder naturlige ingredienser, noe jeg synes er veldig godt å vite.

Bruk rabattkoden: Speiltvillingene, eller gå inn HER så ligger rabatten allerede inne

P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill The Incredible Face Mask  ♥


– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

3 kommentarer
    1. Lest mange blogger som anbefaler denne, og nå ble jeg endelig overbevist! 😄 gleder meg skikkelig til å prøve. Tusen takk for rabattkoden, ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg